Gå til innhold

Morsomme måter å fortelle det til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har akkurat testet positivt :)

Noen som har noen artige historier om hvordan de fortalte det til mannen? dette er min mann sin første (jeg har to fra før).

Har lyst å gjøre litt ekstra ut av det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja:D kan ikke vi få litt "hvordan fortelle det" historier:)) så koooslig:)

Skrevet

Når jeg fant ut jeg var gravid med nr 1, var jeg i sjokk selv. og tok bare bildet av testen og sendte til han, men han ute og kjørte bil. da måtte han bare kjøre inntil sida hihi

Med siste mann dekket jeg opp bord med lys og greier til han kom hjem også la jeg testen midt på bordet. desverre var det første han sa "ka faen..."

hoho har ledd masse av det i ettertid da

så var ikke noe helt utenom vanlig til meg, jeg klarer ikke holde testinga hemmelig uansett. så han vet når jeg går og venter på å ta g-test hehe

Skrevet

Hehe kom på en morsom måte, som når jeg fortalte det til min mor.

Vi skulle hjem til henne på middag og hun bydde meg på øl, da svarte jeg bare at nei jeg må holde meg unna sånt i 9mnd. Det ble helt stille, ingen sa noenting. Så nesten tannhjulene begynte å jobbe hehe til det gikk opp et lys for henne *glise* morsomt

Skrevet

heihei..er her på besøk..vesla er alt 9 mnd.

MEN da jeg fortalte gubben om hans første nyhet og min tredje (som deg) :

- han kom hjem og så salatbollen sto i ovnen (bolle i ovnen)

han skjønte lite først, men utrulig artig å se han fundere på hvorfor jeg har putta noe plast i ovnen

-Til foreldrene mine tok han på 3 år seg av.. han fikk på seg en truse hvor det sto "Storebror" spesiellt artig at ingen reagerte på at det sto store, og ikke lillebror.( for da var han jo bare lillebror) men veldig artig å se de bruke tid på å tenke, hehe

Skrevet

Jeg fikk positiv test på pappas bursdag., han visste ingenting om testingen! Hihi.. På kvelden satt vi bare oss og grilla ute på verandaen så da gikk jeg bort til han, la armene rundt han bakfra og sa "du, det er en gave jeg har glemt å gi deg! Her 'viser testen'!! " Det var ganske koselig da:D

Skrevet

Koselige hisorier :)

Jeg skal fortelle det til helgen - vil fortelle det ansikt til ansikt..

gleder meg

Få se hva lurt jeg klarer å finne på :)

Hilsen trådstarteren (-75 J00 J03 ?12?).. måtte bytte nick pga noe kluss med pålogging

Skrevet

Hei

Gratulerer så mye med positiv test.

Jeg var på H&M og kjøpte en bitte liten babylue hvor det står "I love Dad" på. Denne pakket jeg inn og ga han på sengen den dagen jeg testet positivt.

(Visste jeg var gravid før jeg tok testen....)

Lykke til. ;-)

Skrevet

Sist var mannen på hyttetur så måtte vente hele helgen med å fortelle. Jeg bakte en kake og pyntet med sånne babyseigmenn og seigmenndamer rundt. Det var kvinnedagen så jeg sa at vi skal ferie i dag.. Ja vel, sa han, gratulerer med kvinnedagen da.. og så litt rart på meg. Jo takk sa jeg, men det er ikke det vi feirer.. Han begynte å gråte da jeg sa det. Veldig fint.

Denne gangen ble det ikke så fint. Bare vekket han med testen og sa, ikke rart at jeg har vært så moody i det siste.. Han ble glad, men var inne i en krangleperiode (kanskje pga hormonene, så påfølgende uke ble ikke så bra. Men nå er det bra og vi gleder oss mer og mer :)

Skrevet

jeg løp ut i hagen der han satt og skrek jeg er gravid. mannen holdt på å dette om;)

Skrevet

Samboeren min var på jobb i England, når jeg testet positivt.

Så jeg sendte han en mms med bilde av testen som lyste med to streker.

Stakkars, han satt i et møte når den kom og hadde litt problemer med å late som at ingenting hadde skjedd.

Skrevet

Kjøp melk og brød, Bonzo er død og jeg er gravid :P

Forrige gang var vi midt opp i bryllups planer og var derfor veldig usikker på hvordan han ville ta det. Så jeg holdt det for meg selv i 2 uker. Så var det en dag jeg, hormonell som fy, klikket i vinkel på å ikke finne regntøyet til eldstemann. Da spurte han hva det var som fikk meg til å bli så sinna, så svarte jeg "det har kanskje med hormoner å gjøre da vettu" :P

Nå venter vi baby nr 3, uplanlagt men dog. Er ca 8-10 uker på vei og har ikke fortalt noen det enda. ;) Mannen min ja men utover det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...