Gå til innhold

Endelig kjennes det ut som de "lette" dagene kommer :)


januar-spire*HØYGRAVID*

Anbefalte innlegg

Kvalmen er borte, er ikke så trøtt og sliten lengre og jeg har vært på UL og sett at lille klompen har det bra :)

Er 50% sykemeldt så ryggen er ikke så ille lengre heller så nå er alt fantastisk og jeg bare gleder meg over svangerskapet :D Så nå er det bare å være tålmodig å vente på å kjenne de første bevegelsene fra h*n der inne :)

 

Hvordan går det med dere januar-mammaer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja, jeg skjønner hva du mener. Den konstante trøtten har gitt seg nesten helt, og jeg er bare uggen på kveldene hvis jeg er sliten. Ellers er formen upåklagelig. Det føles som noen har tatt av meg "ei tykk lue" som har vært tredd over hodet mitt de siste 7-8 ukene. Jeg kan konsentrere meg igjen, lese litt og gjøre lett husarbeid og ikke minst - lage mat! Og alt dette uten å må rope i do!!

 

Nå gleder jeg meg bare til å kjenne bevegelse. Tror kanskje at jeg kjenner noe noen ganger, men er bare 12+5, så det er nok for tidlig. Men det er lov å drømme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også at den voldsomme trøttheten er iferd med å slippe taket, men må fortsatt ha med en cowboylur i løpet av dagen. Men, er sykemeldt så har muligheten til det. Sliter fortsatt med kvalme, og oppkast. Men, nå kan jeg ha en bra dag innimellom, så ser lys i tunnelen :)

 

Jeg tror også at jeg har kjent bevegelse, men det kan like godt være innbilning. I 12+2, så fortsatt tidlig, men har vært gravid før, så vet hvordan det kjennes ut. Spennende er det ihvertfall :) Nå er neste "mål" ordinær ultralyd, blir fint å se knøttet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...