Gå til innhold

Legen i dag. Ingen hjertelyd 9+0


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at legen ikke finner hjertelyd så tidlig?

Var på tidlig ul 8+3, da var alt bra.

 

Jeg har ikke hatt noe særlig til symptomer i det hele tatt. Kastet opp 2 ganger, senest mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med ul ja, veldig merkelig.

Tenker du utenpå med sånn doppler så nei, prøv igjen om 5-6 uker

Skrevet

Med sånn liten dings som legen hadde utenpå magen. Han sa de virket fra uke 7.

Skrevet

Ingen grunn til bekymring!

Syns nesten det er dårlig gjort å lete etter hjertelyd så tidlig, for det skaper bare redsel for mor om ikke de finner den.

 

Mine små har man kunne høre fra uke 14-15. Jordmor/lege har ikke villet prøve før da.

 

Alt er nok fint, skal du se:))

Skrevet

doppler mener du.

kan nok være vanskelig å finne. Regner med at det ikke var en gyn-lege du var til, men en allmenn? de har gjerne mer problemer enn f.eks en jordmor.

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg ble skikkelig bekymret!!

Skal på privat ul neste onsdag. Må få roen i kroppen..

Skrevet

Ikke bekymre deg!! Skjønner ikke hvorfor han i det hele tatt prøvde. Etter uke 14 skal man kunne høre. Legg det fra deg...

Skrevet

Tusen takk!!!!!!! :D

 

 

Skrevet

Ikke bekymre deg enda. Man hørte ikke hjertelyden på meg med doppler/Baby watcher før rundt uke 15.

Morkaka mi ligger også mot magen min, og lå først foran åpningen, så det kan være en av årsakene...

Skrevet

Syns det var unødvendig av legen å prøve å høre nå. De fleste leger vet jo at de ikke hører noe særlig før rundt uke 14..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...