Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Datteren min ble sendt hjem fra barnehagen på mandag pga oppkast. Fortsatte med det et døgn og hadde ganske høy feber i tillegg. Ikke noe diare. Så til spørsmålet: Var i barnehagen igjen i dag og fikk da høre at de hadde sendt hjem tre barn med diare i dag. Er det sannsynlig at det er samme sykdom eller må vi belage oss på en ny runde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå