Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Pappaen mener det blir teit, jeg mener det går fint Hva mener du ?
Annie get your gun Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Det går, men er like lite oppfinnsomt som å kalle to søstre for Stina og Tina
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 enig. blir nesten som at dere hadde kalt datteren for alexandra eller sandra.. hva med Nicolai eller Christoffer?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 Enig med pappa her altså - litt teit blir det nok.....
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #6 Skrevet 7. juli 2011 Heier på pappa her. Lillebror kan ikke hete Leander, helt uavhengig av hva storebror heter.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #7 Skrevet 7. juli 2011 Pappa får, dessverre for deg, medhold her Syns det blir litt teit med to nesten like navn, lite oppfinnsomt
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #8 Skrevet 7. juli 2011 Hehe, du som skriver nicolai og chrisopher ; barnefar heter kristoffer, og han har en sønn fra tidligere forhold (altså min stesønn)som heter nicolai Vittig hi men leander er jo så fint. Hvis man tenker leander og alexander som to uavhengige navn, så er jo begge navn fine. men det blir kanskje helt kræsj å ha to brødre som heter det ? hi
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #9 Skrevet 7. juli 2011 Nei, det synes jeg var en jævlig klein kombinasjon. Rett og slett!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #10 Skrevet 7. juli 2011 Enig med pappa. Vet et par som har to jenter som heter Sabrina og Serina. Hva synes dere? Veldig lite fantasifult.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #11 Skrevet 7. juli 2011 Skjønner ikke hvorfor folk skal ha navn på søsken til å matche hverandre. Det er to individer som har hvert sitt navn. Går dere rundt og tenker på deres eget navn i lys av hvor godt det passer sammen med navnene på søsknene deres?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #12 Skrevet 7. juli 2011 hehe, jeg som skrev nicolai og christopher. jeg har en sønn som heter nikolai og syns alexander og christoffer er fine navn. derfor jeg tenkte at dere kanskje ville like et av de navnene men var et morsomt sammentreff
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #13 Skrevet 7. juli 2011 Går jo det! Syns Sebastian er fint til Alexander..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #14 Skrevet 7. juli 2011 Hehe,-venninna mi har to gutter som heter Sebastian og Alexander. Men Alexander og Leander?-NEI!! Uff.....
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #16 Skrevet 7. juli 2011 Da jeg jeg gikk gravid med alexander, stod navn-valget mellom alexander og sebastian. kan ikke velge sebastian til lillebror, for da føler jeg det blir andrevalget til førstemann.. hvis du skjønner! men sebastian er fint
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #17 Skrevet 7. juli 2011 dum følelse da. det var jo tydlig at d var navn dere likte like godt siden dere vurderte begge, men kunne kun bruke 1 av de. nå har dere jo fått muligheten til åå bruke det andre navnet også
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #18 Skrevet 7. juli 2011 Synes ingen burde hete Leander i det hele tatt, uansett hva storebror heter...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #19 Skrevet 7. juli 2011 Teit er å ta litt for lite i... Å kalle lillebror for Leander når storebror heter Alexander er så sjukt at det er direkte åndsvakt! Skjønner at du liker navn som slutter på -ander, men nå brukte du det til storebror, da må du finne på noe annet til lillebror.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #20 Skrevet 7. juli 2011 det var ikke spm om du likte navnet eller ei. spm var heller om navnene var så like at søsken ikke kan kalles for det.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #23 Skrevet 7. juli 2011 Synes det erto fine navn :-) g synes at lillebror kan hete Leander :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #24 Skrevet 7. juli 2011 Leander er jo et gammelt navn. Synes det er flott, men er jo bare a og x som skiller. Litt usikker hva jeg mener. Vet flere søskenpar som heter Andreas og Mathias, søsken som heter Jonas og Tomas. Tre brødre som heter Jonas, Elias og Lukas. Karoline og Kristine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå