Gå til innhold

fått jobb og er gravid!

Anbefalte innlegg

Var til jobbintervju forje uke, i går ringte de og tilba meg jobben. Jeg takket ja med en gang.

Problemet er at jeg er gravid, jeg er i uke 14 og når jeg begynner der tidligst om 3 uker har jeg mage! Hva skal jeg si?? jeg har så dårlig samvittighet! Følte liksom ikke noe sted i intervjuet å si jeg var gravid!

Tror jeg må ringe de og fortelle at jeg er gravid, og at de kan lavær å gi meg jobben om de ønsker det selv om jeg har fått den!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143383860-f%C3%A5tt-jobb-og-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo ta en "hvit løgn" litt senere og si at du ikke visste at du var gravid... Du klarer helt sikkert å skjule det litt lenger... Du får bare drøye dypdykket i godteposen et par måneder ;-)

Om dette er en jobb du faktisk vil ha og beholde etter perm, er det jo kanskje greit å ikke starte med at de vet du bevisst har lurt de.

Jeg er også gravid og har fått meg jobb. Jeg er ett sted mellom 8 og 11 uker på vei. skal begynne i jobben om ca 1mnd og 2 uker. Håper magen holder seg inne til den tid. Jeg har også dårlig samvittighet men måtte tenkte litt på meg selv også.. Jeg har tenkt å ta en hvit en å si jeg ikke viste det. Jeg viste det jo ikke når jeg søkte jobb å hadde akkurat funnet det ut nå når jeg var på intervju..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...