Gå til innhold

hvordan klippe tånegler i høygravid tilstand.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant ut etter at jenta vår på 3 ble "skadet" av mine tånegler for 2. gang at vinkelsliper'n måtte frem for å fjerne 1 cm med tånegler....

minstejenta snublet og ramlet oppå foten min å greide å rispe seg så disse "mordredskapene" vi liker å kalle negler er nå kraftig redusert til EU standarden på tånegler som er ikke lengre frem enn til kanten på tåa!

satte i gang etter å ha dusjet for tenkte at kanskje kroppen ble mykere etter en dusj.... å der var første feil i bibelen om tånegl klipping gjort. klipp IKKE tånegler etter du har dusjet når du er høygravid.... det du oppnår med dette er å være så svett når duer ferdig for det er her snakk om en heftig jobb, at du har fått kraftig svetterender på klærne og sminken ligger som ett lag under øynene istedenfor på vippene, og om du ha tøffet deg til å smøre på foundation så har du nå mest sansynlig funnet ut at sebrastriper BØR være inn for det er sånn du ser ut nå..... og da er vi kommet til feil nr2 i bibelen om tåneglklipping når du er høygravid. kle IKKE på deg om du alt har gjort feil nr 1 (les. dusj) da må du dusje pånytt og ta hele prosessen igjen. det er da man bare ber om at du hvertfall er ferdig å klippe neglene før du starter på igjen.....

så med dette sier jeg få noen til å hjelpe deg med tåneglene og om du ikke vil ha ett prosjekt som varer lengre enn hurtigruten minutt for minutt.....

lykke til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha! Tånegleklipping for gravide er ikke noe man gjør uten en hel del planlegging i forkant, nei. Det er sikkert og visst! ;-)

En heldagsjobb, minst! På lik linje med å shave bikinilinja....

Håper du kom i mål, til slutt! ;-)

Skrevet

joda kom sånn høvelig i mål :)

bikinilinja er en helt annen historie.... for å si det sånn, den begynner å komme ut av kontroll, og jeg prøver å overbevise meg selv om at 70-talls "dott" er kult ;)

Skrevet

LOL.... bra skrevet! Er som å høre meg .... !!!

Skrevet

Ha, ha, den var fin Fagremøy. Imorgen bestiller jeg tid til fotpleie! Gir meg ikke inn i de sirkuskunstene som du beskriver. ;)

Tok en kjapp titt på dotten idag og det var jo.... intressant, for å si det milt. Men dotten er fredet her i gården, klarer ikke av sende en høvel ned dit i blindo... :D

Skrevet

Ikke bare håper jeg det er in med 70-talls dott, men hårete legger håper jeg også er in. Sammen med lange tånegler... Og de synes, for jeg har også gitt opp sokker!

Egentlig så begynner jeg å miste eierforholdet til alt på kroppen nedenfor magen, ute av syne ute av sinn!

Skrevet

Kan virkelig anbefale alle å bestille en time til fotpleie nå på slutten, jeg hadde time forrige uke og gud så deilig!! Godt å føle seg vel en plass hvertfall og ikkje minst så ser jo føttene fine ut, og de er baby myke:) :)

Skrevet

Jeg er så heldig og bortskjemt at jeg ikke har klipt tåneglene mine på mange år. Mannen min bruker titt og ofte å masere, file bena og klippe tåneglene mine. Ekstra mye når jeg er gravid :D

Han barberer meg mer enn gjerne også, både legger og understell :)

Hehe, godt du kom i mål. Ble det en ny runde i dusjen? :P

Skrevet

hehehehe, jeg fikk søstersen til å forbarme seg over meg i helga med både klipp og lakk ;o) Angrer ikke på det :oD

Skrevet

hehe :) bra vi er flere i samme båt :)

Skrevet

Hehe, takk for en god latter (-: Jeg anbefaler fotpleier.. Absolutt verd pengene!

Skrevet

høres ut som en super investering for det er en bragd å greie å fikse tåneglene sånn passe så man ikke skader omverdenen ;) (les datter på snart 3)

her og er dotten fredet "vilt".. :) ser for meg omskjæring om jeg skulle prøvd i blinde :) så blir skkert ett sjokk for JM når hu ser den villt voksende dotten siden det virker som alle er nyfrisert til fødselen :D ja ja spørs om jeg får fleske til med rastafleter ;))

Skrevet

har prøvd å få alle veninnene mine til å annlegge myyye kroppshår i sympati med med men så sææære som de er så voxer og shaver de som aldri før :)

spørs om vi får starte en kampanje, ja til kroppshår ala 70 tallet ;) ser det er inn med klær fra 70 tallet i år så hvorfor ikke hår???? :D hehehe

Skrevet

oj det må jeg si!!! :)) godt trent mann du har da :) her får jeg beskjed om at enkelte ting vill han ikke borti av frykt for å skjære litt for mye med høvlen.... :P

føttene synes han er så kjedelig at de får ikke mye oppmerksomhet... hadde jeg hatt negler på puppen hadde vell ståa vært annerledes :)

kom i mål tiloslutt men måtte nok ha en ny runde med dusjing sminking og påkleding etterpå så mitt spørsmål er: var det vert d....hmmmmm tvilsomt... :))

Skrevet

spørs om jeg får slenge på en 50 lapp på ukepengene til eldste jenta på snart 11 så kanskje hun vil lakke neglene mine i morgen :)) smart :))

Skrevet

Hm. Jeg er i grunnen stiv som en stokk, men tånegler klippes mens jeg står på et bein med andre foten på kanten av vasken på badet;)

Sikkert et lekkert syn i disse dager (uke 35).

Barbering derimot er et prosjekt for seg selv. Må stå foran speilet for å se under magen... Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...