¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Da har 3 åringern sendt brev til kaptein sabeltann, med sine 2 siste smokker i Han synes ideen var kjempetøff og er enig i at han er stor gutt nå, blir 4 om en stund. Men det blir spennende å se i kveld
Maia&Mathias <3 Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Så spennende!! Vil bare tipse deg om at d er mange av mine venninner som har barn som har gitt sutten til kaptein Sabeltann og ei uke eller to etter de har gjort d så har "Kaptein Sabeltann" (altså foreldrene) sendt brev tilbake til barnet der han takker for suttene og betaler for de med gullpenger! Dette gjør d litt mer stas for barna! Håper d går greit i kveld da!!
Sierra Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Fin idè ! Den skal jeg huske til jenta skal slutte med smokk ;o)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 De får kort fra "den ekte Kaptein Sabeltann" etter en stund også, altså..de sender ut fra dyreparken når de får smokkene. Kort med bilde av smokkekista og lovnad om at han passer godt på dem :-)
Nr5påvei :) Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Så bra :-) guttungen min på 2,5år fant ut på søndag da vi var i dyreparken at han ville gi kaptein sabeltann tuttene sine :-) han ga alle sammen å fikk diplom :-) nå er det 3dagen + søndagen uten tutt å det går kjempe bra her :-) samtidlig som han slutter med bleie å greier :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå