Gå til innhold

Forslag til ferie/kos ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen som har forslag å komme med til meg? Jeg og samboeren venter vårt første barn i starten på september, vi har ikke mulighet til å ta noen ferie før august (litt usikker på når enda) og muligens blir det kanskje bare en uke eller en langhelg (og at han heller tar lengre fri i forb. med at barnet blir født)

Vi har ikke den beste økonomien i verden, men litt skal vi da greie å hoste opp til litt kos! Har så lyst å gjøre noen siste kjæresteting mens vi enda bare er to, men er usikker på hva ettersom jeg kommer til å være høygravid og vi ikke har råd til hva som helst liksom.

Vi skal på en konsert da her i byen, men ellers ikke planlagt noe spesielt enda. Vært godt å bare komme seg litt bort så man får litt feriefølelse iallefall, men usikker på hvor og hva. Hvis noen har gode forslag blir jeg glad! Vi bor for øvrig i Trondheim og har bil til å komme oss rundt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En helg på Røros kanskje? Der likte jeg meg godt hvertfall:) Kan fort bli sykt varmt der og det er jo fint når du er høygravid...ehh..Hva slags interesser har dere da?

Skrevet

Hehe ja var noen andre som foreslo Røros til meg også, har ikke vært der så er jo noe å tenke på. Vel ellers liker vi jo godt å ta en pils/vin ute og kose oss sånn, men det kan jeg jo ikke nå :P Kan jo ut å spise da. Liker ellers det meste, ingen sånn spesielle interesser, liker kafèliv, shopping, bading, litt liv og røre, musikk.

Tenkte evt på å ta en sverigetur og spahotell, men har ikke sjekket ut noe. Fikk tips om stokkøya også så ser litt på det. Fint med tips om spesifikke steder å dra som er bra/koselig for kjærester :)

Skrevet

Østersund, så kan du ta litt babyshopping samtidig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...