Gå til innhold

Forslag til ferie/kos ?

Anbefalte innlegg

Hei er det noen som har forslag å komme med til meg? Jeg og samboeren venter vårt første barn i starten på september, vi har ikke mulighet til å ta noen ferie før august (litt usikker på når enda) og muligens blir det kanskje bare en uke eller en langhelg (og at han heller tar lengre fri i forb. med at barnet blir født)

Vi har ikke den beste økonomien i verden, men litt skal vi da greie å hoste opp til litt kos! Har så lyst å gjøre noen siste kjæresteting mens vi enda bare er to, men er usikker på hva ettersom jeg kommer til å være høygravid og vi ikke har råd til hva som helst liksom.

Vi skal på en konsert da her i byen, men ellers ikke planlagt noe spesielt enda. Vært godt å bare komme seg litt bort så man får litt feriefølelse iallefall, men usikker på hvor og hva. Hvis noen har gode forslag blir jeg glad! Vi bor for øvrig i Trondheim og har bil til å komme oss rundt :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143382483-forslag-til-feriekos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe ja var noen andre som foreslo Røros til meg også, har ikke vært der så er jo noe å tenke på. Vel ellers liker vi jo godt å ta en pils/vin ute og kose oss sånn, men det kan jeg jo ikke nå :P Kan jo ut å spise da. Liker ellers det meste, ingen sånn spesielle interesser, liker kafèliv, shopping, bading, litt liv og røre, musikk.

Tenkte evt på å ta en sverigetur og spahotell, men har ikke sjekket ut noe. Fikk tips om stokkøya også så ser litt på det. Fint med tips om spesifikke steder å dra som er bra/koselig for kjærester :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...