Gå til innhold

Skal jeg nekte han?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo bruker krystall grønnsåpe når han vasker seg. Jeg liker ikke lukten og syns det flaut at han luker vaskekjerring. Er jeg en drittkjerring om jeg gjør det? På en skala fra 1-6 hvilket terningkast vil du gi lukten av grønnsåpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er verre at du bruker ordet vaskekjerring.

Skrevet

mannen min vasker seg med salmiakk, så takk din skaper for grønnsåpa du jenta mi!

Skrevet

Hvorfor brukes ikke vanlig kroppssåpe? Er han vokst opp med grønnsåpebad?

Skrevet

Grønnsåpe ??? Det finnes et hav av produkter å velge mellom, og så velger han dette ?!

Hehehe, snodig, sært og litt vittig for en utenforstående:-D

 

 

Skrevet

Hahaha dette var snodig må jeg si, hvem vasker seg med grønnsåpe - og hvorfor i all verden bruker han dette på kroppen??? Terningkast 1, kjøp mannen noe dusjsåpe fra bjørn borg eller liknende ;)

Skrevet

Er ikke det farlig for huden? Om du vasker gulv skal du jo blande ut bare litt grønnsåpe i vannet?

 

For å være litt på ditt team, elsker lukten av grønnsåpe, men det er vel mer som en fornøyd avslutning på husvasken, enn noe jeg vil at min mann skal lukte.. Prøv å gi skylden på hormoner, p-piller, et eller annet, og si at du reagerer på den lukten og blir småuggen...

 

Ganske skitten løsning, ja, men samtidig muligens være skånsom for egoet hans? Så er han en flink mann som sørger for at madammen har det bra og bytter ut ting som lukter sterkt med en mild/luktfri såpe...

 

 

Skrevet

Gjem vekk grønnsåpa og kjøp vanlig dysjsåpe og shampo til han.. Eventuelt si til ham at det er ikke normalt og vaske seg med grønnsåpe og det lukter bare godt når man har vasket gulver med den såpa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...