Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Arbeidshender eller kontorhender? Jeg har arbeidshender, for jeg har mange typer praktisk arbeid. I dag får jeg dem ikke helt rene, og sånn er det ofte. Jeg kan nok ikke ha manikyr, nei
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Ikke kontorhender hvertfall!! Aldri i mitt tatt manikyr og kommer nok aldri til å gjøre det heller
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 Har kontorhende med pianofingre. Passer bra siden jeg jobber på kontor og spiller klassisk piano;)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har lange, slanke rene og pene hender med kortklipte negler. Passer bra siden jeg er sykepleier. Så vil ikke kalle dem verken kontorhender eller arbeidshender. Omsorgsfulle og varme hender kanskje.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #6 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har jobbet innen helsevesenet selv, og vet hva jeg da måtte ha av hender og negler I dag har jeg mitt eget firma innen renhold+hage... Nå er det sommer, og det kan jeg se på hendene mine Så selv med arbeidshender og manikyr, så hadde en ikke sett manikyren her Jeg har litt lange negler, for jeg trenger dem i arbeidet mitt. Men de er ikke til pynt HI
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #7 Skrevet 6. juli 2011 Hovne pølsefingre med nedbitte negler og avskallet lakk.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #8 Skrevet 6. juli 2011 Poter, egner seg verken for pedikyr eller manikyr
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #10 Skrevet 6. juli 2011 Store kraftige hender. Blodårer som tyter ut.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #11 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har litt store hender for å være dame, lange fingre, men de er litt tykke, så ikke av den feminine sorten. Arbeidshender, som trives med å møkke i stallen, bære vann og fikse gjerder. Jeg er en handywoman!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #13 Skrevet 6. juli 2011 Har forresten rene hender, skitne hender og negler er det verste jeg ser.. Derfor bruker jeg hansker når jeg jobber i jorda og med det verste grovarbeidet! Anonym 00:13
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #14 Skrevet 6. juli 2011 Litt som meg, nn 00:13 Bare at jeg har litt korte fingre og de er ikke pene damehender. Kan og klarer det meste Og liker det Har alt av verktøy til det meste, og kan også mekke bil om det trengs, og sveise dersom det trengs. Snekrer og maler og liker slikt arbeid Hendene mine er mine redskaper også Men samtidig kan jeg være "dame" utseendemessig, dersom dette er krevd av meg Da ville ingen tro at jeg holder på med alt det jeg gjør Hender er til for å brukes, og det gjør jeg virkelig HI
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #15 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har faktisk lange negler for tiden, hatt det en stund også, så nå har jeg ganske nettopp filt og lakkert dem, så de er fine til jeg helt sikkert knekker en i stallen i morgen tidlig(det skjer ALLTID når jeg har brukt litt tid på dem)! 00:13
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #16 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har flerbrukshender! Myke og rene, og med litt lengde på neglene ( uten lakk), men sterke og kraftige. Jeg steller godt med dem da. Bruker hansker i hagen, smører de hver kveld og har dem sjelden i sterkt såpevann.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #17 Skrevet 6. juli 2011 Hehe, for ikke lenge siden fikk jeg høre at jeg har perfekte hender! Men om jeg er enig, det er nå en annen sak ;-) Jeg har bittesmå dukkehender med korte fingre - de er ikke særlig pene, selv om de er velstelte. Jeg har litt lengde på neglene, men de er veldig skjøre og brekker lett.
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 6. juli 2011 #18 Skrevet 6. juli 2011 Små, tykke, pølsete arbeids hender! Lekkert! Not.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #19 Skrevet 6. juli 2011 Har pianofingre. Lange slanke fingre som forøvrig også er kontorhender. Bærer preg av å aldri ha vært håndverker kan man vel si ja.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. juli 2011 #20 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har mannfolknever, og de har jeg arva etter mamma. Skikkelig grove arbeidsnever. Men de er alltid rene, er ikke så veldig hage/dekk-skiftende, iallefall ikke etter at jeg fikk en mann som gjerne graver i jorda og leker mekaniker. Han har forøvrig ganske små, nette hender til å være mann. Når jeg fikk sønnen min opp på brystet så jeg med èn gang at han hadde arvet mine hender, og jeg husker jeg tenkte: "så bra at han er gutt da" :-p
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #21 Skrevet 7. juli 2011 hehehe.. den var litt søt, Lisse Det har vel noe med hva en liker hos seg selv, og hva en virkelig ikke vil fremheve, dette her. Hender sier mye, egentlig. Jeg er stolt av mine hender nå, men likte dem ikke da jeg var yngre. Nå ser jeg hva de er i stand til(så klart i tillegg til hjerne og slikt), og jeg er stolt av både mine hender og alt sammen ellers HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå