Gå til innhold

Hvilken type hender har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har jobbet innen helsevesenet selv, og vet hva jeg da måtte ha av hender og negler :)

I dag har jeg mitt eget firma innen renhold+hage... Nå er det sommer, og det kan jeg se på hendene mine ;)

Så selv med arbeidshender og manikyr, så hadde en ikke sett manikyren her ;)

Jeg har litt lange negler, for jeg trenger dem i arbeidet mitt. Men de er ikke til pynt ;)

HI

Annonse

Annonse

Litt som meg, nn 00:13 :) Bare at jeg har litt korte fingre og de er ikke pene damehender. Kan og klarer det meste :) Og liker det :)

Har alt av verktøy til det meste, og kan også mekke bil om det trengs, og sveise dersom det trengs. Snekrer og maler og liker slikt arbeid :) Hendene mine er mine redskaper også :)

Men samtidig kan jeg være "dame" utseendemessig, dersom dette er krevd av meg ;) Da ville ingen tro at jeg holder på med alt det jeg gjør ;)

Hender er til for å brukes, og det gjør jeg virkelig :)

HI

Jeg har faktisk lange negler for tiden, hatt det en stund også, så nå har jeg ganske nettopp filt og lakkert dem, så de er fine til jeg helt sikkert knekker en i stallen i morgen tidlig(det skjer ALLTID når jeg har brukt litt tid på dem)! :)

00:13

Hehe, for ikke lenge siden fikk jeg høre at jeg har perfekte hender! Men om jeg er enig, det er nå en annen sak ;-) Jeg har bittesmå dukkehender med korte fingre - de er ikke særlig pene, selv om de er velstelte. Jeg har litt lengde på neglene, men de er veldig skjøre og brekker lett.

Jeg har mannfolknever, og de har jeg arva etter mamma. Skikkelig grove arbeidsnever. Men de er alltid rene, er ikke så veldig hage/dekk-skiftende, iallefall ikke etter at jeg fikk en mann som gjerne graver i jorda og leker mekaniker. Han har forøvrig ganske små, nette hender til å være mann.

Når jeg fikk sønnen min opp på brystet så jeg med èn gang at han hadde arvet mine hender, og jeg husker jeg tenkte: "så bra at han er gutt da" :-p

hehehe.. den var litt søt, Lisse :)

Det har vel noe med hva en liker hos seg selv, og hva en virkelig ikke vil fremheve, dette her.

Hender sier mye, egentlig. Jeg er stolt av mine hender nå, men likte dem ikke da jeg var yngre. Nå ser jeg hva de er i stand til(så klart i tillegg til hjerne og slikt), og jeg er stolt av både mine hender og alt sammen ellers :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...