Gå til innhold

På en skala fra 1-10, hvor drittkjerring er jeg om jeg gjør dette?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal ikke barna dine få gleden av eventuelle stesøsken???

Ser liksom ikke poenget...

Det er jo tydelig at du selv forstår at dette er galt når du gjør dette, siden du spør om hvor stor drittkjerring du er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du igjen forklare meg grunnen til at du føler du er i din rett når du planlegger å kuppe livet til mannen din på denne måten?

Jeg har fått med meg at han ikke vil ha flere barn med deg og at det er derfor du går fra han. Du vil heller ikke at han skal få barn med en eventuell ny kjæreste. Du vil ikke at han skal produsere stebarn til dine barn (litt av en mann som kan få til det, må jeg si). MEN det er greit at du produserer masse halvsøsken - for du er så mye bedre foreldre enn han??

Jeg prøver og prøver, men ser ikke fornuften i tankene dine. Det er og blir ren ondskap og jeg tror du vil få tidobbelt tilbake om du prøver å styre andre menneskers liv på denne måten.

Jeg kan ikke tro annet enn at du er svært "ung", om kanskje ikke i år, så hvertfall mentalt, og tror du vil få store problemer med deg selv om noen år når du innser rekkevidden av hva du har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10!!! Så du skal kunne få flere barn da, men ikke han? Drittkjerring!!!!! Hvis han ikke ønsker seg flere barn slik du sier, så hvorfor ikke fortelle sannheten? MEGGE med stor M er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, tenk deg godt om! Du kommer til å skape et krig mellom dere, og det skal barna dine stå midt oppe i? Et stesøsken ville nok vært en langt større glede. Han kommer oppriktig til å hate deg, det ville jeg ha gjort.

Hvis du lar han gjennomføre dette før du går fra han, vil jeg ikke kalle deg drittkjerring men litt psykisk skadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange her i tråden hadde passet som agn på fiskestanga. Herlighet så lette å fange oppmerksomheten til!

Dette innlegget er ikke seriøst for fem flate øre. Men jeg forstår at man ikke får bukt med forumtrollene, når man får så mye oppmerksomhet.

Jeg synes du har en genial fantasi hi, det skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tuller du godt:) Han kan ikke produsere stesøsken uansett! Han kan dreimot produsere HALVSØSKEN (som flere andre har poengtert). Du kunne gjerne fått flere barn med ham, men får ikke du det, skal iallefall ingen andre få det heller? Må nesten le litt. Du er vel klar over at slike inngrep stort sett lar seg reverseres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, good one.. Dette er et troll, har lest like usaklige tråder av samme person tidligere. Men god fantasi da, det skal du ha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på denne saken fra hans side?

Klart du ikke kan garantere hvilken dame han treffer seg, og eventuelt får barn med, men han kan da virkelig ikke vite at du ikke finner deg en idiot selv.

Han steriliserer seg muligens fordi han ikke vil ha flere barn med DEG, noe jeg egentlig kan forstå når du kan gjøre slikt som dette.

Om du sier hvordan du føler det før han steriliserer seg, og han likevel velger å gjøre det, så er det hans valg, på hans pr emisser, og du er "of the hook". Men lar du ham gjøre dette i den tro at han gjør det for det livet han ønsker å ha med DEG fremover, for så å gå fra ham, så er du rett og slett ond.

Han ønsker seg kanskje en "ordentlig" familie han også, noe han fortjener å ha om han møter en dame som ønsker barn med ham. Det er ikke det samme som å få barna annenhver helg.

Skjerp deg, virkelig!

PS; Jeg kan nevne mange med halvsøsken, hvor samtlige trives godt med det. Min eks (og bestevenn) har en halvsøster, en stesøster og en bror. Han regner ALLE som søsken, og har et godt og nært forhold til dem alle sammen.

Dette gjelder også kjæresten min som KUN har halvsøsken. Han regner dem alle like mye som søsken, og har aldri hatt noe problem med det.

Hvordan det blir for barna deres å få halv-eller stesøsken, kommer an på hvordan DU og barnefar tar tak i situasjonen. Når du steriliserer faren deres som om halvsøsken er et onde de ikke burde ha lyst å få, så er det klart at barna får et negativt forhold til hele "halvsøsken" greiene.

Voks opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig drittkjerring vil jeg si. Hadde slev ALDRI gjort noe sånt, selv om han sier han ikke ønsker flere barn... Men som skilsmissebarn selv må jeg innrømme at jeg kan forstå tankegangen din. Er vokst opp med et troll av en stemor. Ble heldigvis ingen flere barn der, tør ikke tenke på hvordan situasjonen hadde blitt da. Jeg ble behandlet som drit for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nei dette var ille. FInnes det en skala for dette da?

Nei sorry, men dette var ikke bra.

Dette blir reint egoistisk og her bør du virkelig tenke deg om hva du tenker altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow. Målløs.

Når jeg leser vider hva du skriver så syns jeg ikke dette er en god unnskydning.

Dette er ikke en slik sak du viser hvor god mor du er, dette er bare å være manipulerende, ja jeg vet man skal passe seg for å kalle noen dette.

Men helt seriøst.

Du skal ta ut spiralen, hvorfor steriliserer ikke du deg da? Det kan komme flere barn fra deg også, og de vil være akkurat like mye halvsøsken for barna dine som hans ville blitt.

Steriliserer du deg selv, så er det en annen sak, men du kan ikke gjøre dette med vitende og vilje for så gå fra ham.

Detter dårlig moral. Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, du må jo komme med bedre argumenter enn at du ikke vil at barna skal få halvsösken når du selv har tenkt å få flere barn...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du vil styre andres liv, ikke bra. Dette er i mine øynemanipulerende oppførsel og gjerningen grenser til hva en psykopat hadde kunnet klekket ut.

Du burde istedet være urolig for deg selv, søke hjelp eller forstå hvorfor du kan finne på slikt. Det er ikke sikkert en bjelle ringer hos deg om at dette ikke er noe godt å gjøre mot andre, desto reddere hadde jeg vært for meg selv. Hva er du istand til utenom dette? Ringer det en bjelle eller vipper du over i sosoipati?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE HANDLER JO IKKE OM DEG! HVORFOR SKAL DU HA RETT TIL Å STYRE HANS LIV. OM HAN VIL HA FLERE BARN ER DET VEL OPP TIL HAN. MISUNNELSE, FRYKT OG SELVGODHET ER NOE DU ER UTSTYRT MED.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG VIL BARE SI EN TING OG DET TIL DIN MANN: LØP, SPRING OG KOM DEG UNNA DENNE KJÆRRINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DU ER JO FARLIG OND!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det kan repareres med 99,9 sikkerhet?

Ny metode. Min mann er nysterlisert og fikk beskjed om at den nye måten er mulig å bli fruktbar igjen.

Men mulig du får regninga da... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje mannen rett og slett ikke vil ha flere barn med HI, hun må vel ha vist sine sider på mange måter. Ugress kjærring, ikke brukaness til annet enn å spre kvalme!

Jeg forstår han, men finner han en brukanes dame vil han nok ha barn uansett, for dette er ikke noe du kan styre..Men lur er han, for han vil forhindre barn MED DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil kanskje ikke at eksmannen din skal finne lykken med en annen kvinne etter deg? Forståelig, men grusomt å virkelig planlegge noe sånn som dette :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du rett og slett er en DÅRLIG MOR om du velger å få han til å gjøre dette!

At du har opplevd det som negativt å ha halv- og stesøsken betyr ikke at barna dine opplever det på samme måten. Halv- og stesøsken kan være en utrolig flott ressurs for hele familien, deg selv inkludert.

Selv er jeg like glad i mine halvsøsken som jeg er i mine helsøsken, og snakker aldri om dem som halvsøsken!

Hadde jeg kjent deg hadde jeg seriøst vurdert å anmelde deg, og prøvd å ta fra deg omsorgsretten til dine egne barn. Du er helt tydelig syk som i det hele tatt vurderer dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her. Dette er selvsagt et køddeinnlegg. Jeg hadde tenkt og vente og skrive at han hadde gjennomført inngrepet. Men da hadde jeg måttet vente noen mnd. for at det skulle ha vært troverdig, og da hadde jeg sikkert glemt hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skapte en festlig debatt iallefall ;O)

Hadde vært sleipt, men - som noen nevner - hvis en mann vil sterilisere seg så er det jo fordi han ikke ønsker flere barn, så da er det vel en overveid beslutning, også tatt i betraktning at det KAN skjære seg med partneren i fremtiden. Er det ikke omtrent 90% sjanse for å lykkes med reversering av et slikt inngrep i etterkant dersom man ombestemmer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...