Gå til innhold

På en skala fra 1-10, hvor drittkjerring er jeg om jeg gjør dette?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Får mannen til å sterilisere seg, når jeg vet at jeg skal gå fra ham?

(For at han ikke skal produsere stesøsken til barna mine)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sprenger skalaen. Havner på en 10'er om du steriliserer deg selv i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sterilisere seg er ikke noe du bare kan få han til å gjøre, det er noe han gjør fordi hvis han ikke ønsker flere barn selv.

Er han en normal, voksen og oppegående person bør han selv tenke på konsekvensene hvis et barn dør, eller det blir brudd.

Men å bevist planlegge det fra din side er så slemt som det er mulig å bli, det er en slik ting som bør varsles FØR et slikt inngrep.

Sett fra en annen side tror jeg et brudd fra deg kan være det beste som skjer han, da onde handlinger ikke er noe en gjør bare en gang i livet hvis en har det i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 - uten tvil

Du bør også sørge for at du aldri reproduserer deg igjen, ellers er du en enda større drittkjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 !!!!!!!!!!! Mannen din kommer jo også mest sannsynlig til å skjønne tegninga etterpå, at du planla det. Men hvis han vil ha flere barn eller vil ha muligheten åpen, så går han vl neppe med på det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart synes jeg! :D Hahah... vi diskuterte dette idag vi, for jeg sa jeg vil sterilisere meg. Jeg er FERDIG med produksjonsfasen og lurte på om han ville gjøre det sammen... men nei, han akter å produsere stesøsken dersom han noengang finner en snerten 20-åring uten barn ;)

...og slikt diskuterer vi altså ikke på fullt alvor, men jeg vil gjerne sterilisere meg, og hadde gjerne sett at han gjorde det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke for min del, men for barna. Jeg vet hvordan det er å vokse opp med et vel al ekte,halv og stesøsken på alle kanter.Han har alltid sakt at om vi noen gang skilles kommer han aldri til å få flere barn (men sånt vet man jo aldri). Han ville sterilisere seg etter vi fikk siste, men jeg ba ham vente, og har nå spiral. Har nå sakt til ham at jeg kommer til å fjerne spiralen, og at han dermed kan sterilisere seg. Han har bestilt time hos legen. Jeg skal gå fra ham, men kommer ikke til og si noe om det før snippen er i boks. Vet jeg er en bitch, men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt forbi drittkjerring. Da er du rett og slett ond.

Jeg har 2 barn med en mann, men han har fått ett barn i ettertid. Jeg skal ikke ha flere barn.

Mine barn har dermed fått et søsken til, selv om det ikke er "helsøsken". Men det slår stesøsken, gjør det ikke?

Og jeg og far til barna har aldri klart å ha god tone og være venner. Men hvorfor hindre mine barn i å få flere søsken, dersom far gidder? ;)

Du er bare dum, du......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Tror ikke du kommer så langt med det uansett;)

Jeg er sammen med en mann som steriliserte seg for 5 år siden. Har har fått det reversert og jeg er nå gravid med barn nummer 2 :-)

Men lykke til du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både min mann og jeg er steriliserte, fordi vi ikke vil ha noen uhell og at HVIS det nå skulle ryke mellom oss, så får ikke barna våre halvsøsken her og der (HI - stesøsken er ikke noe mannen din lager. Det er de barna damen han finner har fra før av).

Men vi ble enige om dette sammen, og vi er fortsatt gift.

Av ren nysgjerrighet - har du tenkt å få flere barn. HI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne ha flere barn (en av grunnene til at jeg går fra ham, han syns to er nok, jeg syns ikke) Så ser ikke vekk i fra at jeg får en eller to til senere.

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du troller, hi. Først så sier du at du skal lure ham til å sterilisere seg for å unngå HALVsøsken til deres barn, så sier du at du selv kunne tenkt deg flere barn hvis du treffer en ny mann...?

Henger ikke helt på greip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er en reel problemstilling, tenker jeg at du skal få en svært vanskelig start på samarbeidet dere foreldre imellom. Bli ikke overrasket hvis faren til barna deres, gjør alt han kan for å forsure livet ditt. Det ville iallefall jeg ha gjort.

Husk også at mannlig sterilisering kan reverseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha flere barn blir vel det halvsøsken? Er det ikke det som er så forferdelig for barna dine da? (stesøsken kan du ikke forhindre)

Men uansett så føler han seg nok ferdig med å få barn siden han ønsker å sterilisere seg. Han går vel ikke i blinde og tror at alt er bra med dere heller, han skjønner vel at forholdet skranter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel noe av det mest egoistiske og kjipe jeg noensinne har hørt!!!!!

Er det mulig å være såååå til de grader grusom??

På en skala fra 1- 10, ville jeg sagt 100.... ti ganger så ille som jeg kunne forestille meg at var mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...