Gå til innhold

På en skala fra 1-10, hvor drittkjerring er jeg om jeg gjør dette?

Anbefalte innlegg

Som de fleste her påpeker... det er ikke stesøsken han kan produsere, men halvsøsken. Og jeg har vanskeligheter med å følge logikken din med tanke på at halvsøsken produsert av deg er så mye bedre enn halvsøsken produsert av mannen din.

Og bare for å ha sagt det... du er en bitch! Jeg håper du forblir singel leeeenge (og når du treffer en ny mann så er du blitt for gammel og eggene dine ubrukelige), mens han finner en søt, snill og hyggelig dame og får skikkelig pene, snille og flotte barn. Det hadde vært til pass for deg.

Fortsetter under...

Herregud, slapp av da fehuer av noen drama queens. 90% av alle menn der ute hadde gjort noe like manipulerende om de hadde hatt sjansen. Hi tenker først og fremst på egne interesser. Man er bare dum om man ikke gjør det samme.

Hvis mannen til hi er så blåst at han går og steriliserer seg uten å tenke over konsekvensene, som innebærer at han trolig aldri kan få barn med en annen dame, OM han skulle bli skilt, noe det er om lag 50 % sannsynlighet for at han blir, da er han så dum at det kanskje er like greit at han ikke reproduserer seg noe mer. Det er da ikke tvangssverilisering vi snakker om her.

Vil si du sprenger skalaen med god margin!

Det er jo så man begynner å lure på om du sto svært nær da det smalt?

Bare det at du kan tenke tanken, og forsvare den, viser hvor ond og.... ja, rett og slett, dum du er.

Får vondt av dine søte små som må vokse opp med et så hatefullt vesen som deg!

Heldigvis er det sånn at du ikke kan tvinge han til å sterilisere seg, dette er noe han må i sin helhet avgjøre selv. Og kirurgen som skal gjøre det på han kommer til å stille han en rekke spørsmål for å bare forsikre seg om at han vet hva det innebærer. Han er nok sikkert ikke så dum at han kun steriliserer seg for din del, men for alle fertile damer der ute han vil komme til å ha sex med i framtiden. Han vil kunne pu-e rundt uten å måtte ta hensyn til at enkelte kvinner har rykninger i eggstokkene sine.

Om han steriliser seg i dag og du går fra han i morgen, så har det ingen betydnig. Annet enn at du fratar deg selv en sjanse på at han ombestemmer seg.

Du er nok sikkert ikke den eneste som sitter og tenker slike tanker innerst inne. Du er sikkert bare bitter på at livet ikke tok den vendingen du ville. Er det ikke bedre å forsone seg med at du og mannen din har to barn sammen, og bare sette deg ned og respektere at han ikke ønsker flere, istedet for å straffe ungene med å bli skilsmissebarn?

Annonse

Du må da være det dummeste vesen som noensinne har klart å forfatte et innlegg!

Og i tillegg til dum, er du jo faktisk ond. Snakk om å være bitter. Tror nok ikke livet ditt blir særlig bra enten du gjør det ene eller det andre. Hvis man først lar seg synke ned på det nivået du befinner deg nå, skal det godt gjøres å komme opp på mennesklig nivå igjen.

God bedring - tenker mannen takker sin skaper for at han snart er kvitt deg!

Hvorfor mener du hi er DUM?

Slem kan jeg skjønne, men dum?

Hvis man ser kynisk på det så er hun vel heller ganske smart, som ved å manipulere andre skaper den beste situasjonen for seg selv.

Hehe... Jeg skjønner deg egentlig. Selv om jeg nå har en mann med barn fra før og som jeg nå har barn med også.

Men feil betegnelse, det blir ikke stesøsken, men halvsøsken! ;)

Annonse

"Sv: På en skala fra 1-10, hvor drittkjerring er jeg om jeg gjør dette?

22:36 6.07.2011

Jeg vil gjerne ha flere barn (en av grunnene til at jeg går fra ham, han syns to er nok, jeg syns ikke) Så ser ikke vekk i fra at jeg får en eller to til senere.

hi "

Så du vil hore rundt og lage halv/stesøsken, men gubben din får ikke lov å bli lykkelig med noen andre?

Du er ikke drittkjerring om du gjør det. Det er en alvorlig kraftig underdrivelse.

Tror ikke det finnes ord for det du er, sånn egentlig.

Kjære dumme HI!

Jeg har, etter å lest litt av det du tidligere har klart å bryte ut av deg på disse sidene, forstått det slik at du allerede har en stedatter (som du ikke har et veldig bra forhold til), har et barn fra før, er gravid, er forlovet, og du har så snevre meninger og egoistisk og respektløs tankegang at jeg blir helt sjokkert...; så da lurere jeg VIRKELIG på hvorfor du vil gifte deg med en du planlegger å gå fra senere?? og hvorfor du er redd for evnt halvsøsken, når det barnet du bærer på allerede har to når det kommer til verden... ??

Hva slags kvinnemenneske er det egentlig du er?? Huff, stakkars deg, du må jo ha store relasjonsproblemer som kan behandle dine nærmeste på den måten du gjør... for den personen du velger å få barn med+gifte deg med BURDE virkelig være din fortrolige OG bestevenn.. .. .. ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...