Gå til innhold

På en skala fra 1-10, hvor drittkjerring er jeg om jeg gjør dette?

Anbefalte innlegg

Vet du egentlig suksessraten på de operasjonene? De er helt dødsbra, blir det fiksa oppi tett etter operasjonen er det 99% eller noe sånt.

Er vel ikke noe å sitte å prate om, hva man skal gjøre eller ikke gjøre om man går fra hverandre, er jo mye bedre å sitte å prate om hvordan man skal få det fint sammen.

Tror nok det påvirker barna mer negativt med en mor som bryter opp familien, enn at far kanskje en gang i fremtiden får et barn med en annen. Du har jo allerede påført dem den STORE sorgen.

Fortsetter under...

Nei jeg har aldri spurt om noe lignende.

Det er forskjell på om jeg får flere barn, fordi jeg vil ikke forskjellsbehandle barn, og jeg ville ikke godtatt at en famtidig partner behandlet våre felles barn bedre en mine tidligere barn. Jeg har ikke noen garanti for hvilken dame han velger seg, og hvordan han/de vil forholde seg til mine barn og de får egne barn.

Han har bestilt time hos lege. Og jeg har da ikke tenkt å la ham få vite at det var med overlegg. Spiralen min skal ut grunnet at den har vært der i fem år uansett. Så det er et naturlig tidspunkt for ham å sterilisere seg. Så tar vi skilsmissen etterhvert. Han skal til lege snart, så satser på det straks er i boks. Ja, jeg vet at den kan reverseres, men det er ikke alltid vellykket. Og da slipper jeg i alle fall at han gjør ei eller anna nepe han har møtte ute på byen gravid etter en ons.

hi

Hate ham nei? Vil bare ikke at han skal ha flere barn. Han vil jo ikke ha selv heller. det er jo nettopp det som er en av grunnene til at jeg går. Så kan han bare sitte der, alene, uten flere barn....

hi

Annonse

Nå han endelig treffer noen som er vakrere, slankere og snillere enn deg og bare holder på å dø for henne, samt at han vil ha kjærlighetssbarnet med henne, så er det saken bare å reversere. Går fint som faen. Men lykke til eller i livet.

Får lyst til å melde deg til moderator og håper på at noen får tak i mannen din så han slipper å være sammen med deg lenger. Du er virkelig psykisk syk og bør komme deg til psykolog snarest!!!!!

Annonse

Ikke ofte jeg blir sittende med hakeslepp, men gud fader dette topper det meste jeg har lest her inne!

Det du driver med nå er direkte ondskapsfullt. Og dette skal du leve resten av livet med?? Eier du ikke skam??

Det er lavmål å gjøre det på den måten, håper du får igjen med samme mynt en dag.. Karma vettu !!

Når det er sagt, har jeg både en tante og en onkel som åpnet seg etter å ha sterilisert seg for å få barn med ny partner, og begge var fruktbare ganske så fort..

Så om han vil ha flere barn med en ny, går nok det helt fint, selv om du er drittkjærring!

Hæ?? Den forklaringen henger ikke helt på greip, HI.

La mannen få bestemme selv om han skal sterilisere seg. Gjør han det ikke, vel da er mulighetene der for at dere kan få flere barn, og du får ønsket ditt oppfylt. Velger han å gjøre det PÅ EGET INITIATIV, da får du heller gå.

Eller er det sånn at du ønsker deg flere barn, bare ikke med han? Hvorfor skal du i så fall frata en annen kvinne muligheten til å få barn med han?

Som andre skriver; på skala fra 1-10, så sprenger du skalaen..

Det hjelpe fint lite siden menn ofte kan reversere prosessen i ettertid. En bekjent av meg fikk snippet sædlederene etter sterkt påtrykk av ekskona, så dro hun plutselig fra både ham og barna, etter noen år traff han ei ny som ikke hadde barn og da fikk han det fikset, de har fått felles barn i ettertid.

Jeg skjønner utrolig godt at den stakkars mannen ikke vil ha flere barn med deg. Du er jo rett og slett ond. Så å bli kvitt deg må være det beste som kan skje mannen din. Jeg håper faktisk han tar fra deg ungene når det blir slutt, for ingen unger burde å vokse opp med en mor som deg, så kan du sitte der å sutte på tommlen. Du fortjener å bli sperra inne på ett polstra rom og at de kaster nøkkelen så du aldri ser dagslys igjen.

Hvis han ikke vil ha flere barn ilag med deg,og du vil gå fra ham pga det, forstår jeg jo at du ikke vil han skal få et barn til med en annen. Hvorfor skal han gi en annen et barn til,og ikke deg,du ville jo ha blitt i forholdet hvis han ikke hadde nektet deg det barnet?

men ja,ondskapsfult er det jo, men jeg forstår TANKEN,selv om jeg ikke kunne gjort noe sånt selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...