Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg har litt pco, men har alltid hatt regelmessig mens men ikke eggløsning hver gang. Har gått på pergotime sist syklus for første gang men nå er mensen 4 uker for sen. det har aldri skjedd før, men har negative gravid tester. hva skjer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

Jeg tenker mensen er sen, fordi pergoen har forskjøvet syklusen din... kanskje har du ikke hatt eggløsning enda... har du testa etter e.l denne syklussen ?

Hvis du er i tvil, og tror du er gavid, så ta deg en tur til legen, så du kan ta blodprøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...