Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Når jeg skal ri samboeren min, får jeg skikkelig vondt nederst i magen:( han har vel en gjennomsnittlig langt utstyr, ca 18 cm!! er så synd og ikke kunne ri han skikkelig uten at det er forferdelig ubehagelig... flere enn meg som har det sånn??
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Jeg kan heller ikke det, men så har min man en ganske så kraftig sak. Vi har prøvd men det er helt håpløst.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 Prøv en annen vinkel... Tror det er ganske vanlig at det kan gjøre vondt. Det er livmortappen som kommer i veien, rister rundt hele livmoren med eggstokker og alt. Ja, det kjennes som menssmerter, hvis jeg ikke tar helt feil... Men vi har alle sammen ulike vinkler på utstyret vårt, og om du eksperimenterer litt, så kan du finne ut hvilken vinkel som passer dere så det blir deilig i stedet.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Prøv å varier hvilken vei du sitter og hvordan du sitter. Kanskje fungerer det bedre om du sitter med ryggen mot ansiktet hans? Eller du må stå litt med rette ben, så han ikke kommer så langt inn? Ellers kan det være nok at du legger deg over ham, istedet for å sitte rett opp. Mannen min har en snopp på andre siden av snittet; 13-14 cm lang. Mer enn lang nok til at det gjør vondt i "feil" stillinger. Vi kvinner er ikke gjennomsnittlig like "lange" innvendig som mannfolka er utenpå, så smerter kan fort oppstå i enkelte stillinger. Og da er det kun én ting som hjelper..; variasjon!!!! :-D
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #5 Skrevet 6. juli 2011 Vi har det samme problemet.. Han er helt gjennomsnittlig, men jeg får vondt. Har vært sikker på at det er noe galt medspiralen opptil flere ganger! Men hvis han sitter oppe mens jeg rir ham, er det myye bedre. Da kan jeg bestemme selv hvordan jeg rir ham, og kan evt lene meg lengre bak for at han skal komme lengre inn, men stoppr før det gjør vondt. Prøv ut litt, men jeg ville testa å ri ham mens han sitter oppe, feks i sofaen eller i bilen! hihi
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #6 Skrevet 6. juli 2011 En sittering som brukes når man har hemorroider ser ut som en badering, men mindre og kraftigere materiale. Finnes på apoteken. Bilde: http://product.handyhealthcare.co.uk/economy-rubber-ring-cushion.jpg Tre den over hans penis så klarer han ikke å slå mot livmoren din. Den største fordelen er at du kan helt slappe av mens du rir, uten å være urolig for den "ekstraharde støten".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå