Gå til innhold

Når begynte du å gi fast føde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynnte med grøt mellom 4 og 5 mndr med minsten. Eneste grunnen var at hun aldri ble fornøyd. Hun var nesten desperat med brystet og jeg gjorde ikke annet enn å sitte på vift følte jeg.

Jeg begynnte med grøt. Hun sov lengre da... men jeg fortsatte å nattamme til hun var 7 mndr. Nå får hun bare morgen kos... (straks 9 mnd)

Kristoffer var 6 måneder da han prøvde noe annet enn morsmelk for første gang. Jeg begynte med maisgrøt - bare bittelitt de første dagene.... Helt i starten fikk han smake på dagen (til lunsj) pga om det skulle vise seg at det ble problemer - så slapp det i alle fall å gå utover nattesøvnen hans... Han hadde kommet inn i en god rutine da - så den ville jeg ikke ødelegge..... Det gikk heldigvis bra og etter en stund fikk han også grøt til kveldsmat... Da begynte han å sove mye lengre på nettene før jeg ammet ham. Hvor lang tid det gikk fra smaksprøver til full prosjon husker jeg ikke (han er snart 7 år nå) Jeg ammet ham frem til han var rett over året - da ville han plutselig ikke ha pupp mer....

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...