Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 En liten diskusjon på jobben. Dersom man har vært sykemeldt en kort eller lang periode, kan man da bruke egenmelding på seg selv allerede fra første arbeidsdag etter sykemeldingen er over?
3 nøtter til Askepott Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Nei, det må gå minst 16 dager fra du var sykemeldt til du kan bruke egenmld igjen.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Nei, det kan du ikke. Da må du ringe lege og få forlenget sykemeldingen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå