Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Vet noen av dere om jeg får permisjon 3 uker før planlagt keisersnitt, eller om det framdeles er 3 uker før ul-termin som gjelder? Har termin 25.sept. og har ikke søkt om permisjon ennå. Vet ikke hvilken dato jeg skal skrive på søknaden.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Søster'n til min samboer fikk barn i midten av juni. Siden det var planlagt keisersnitt fikk hun terminbekreftelse fra legen sin med dato for keisersnittet, og gikk ut i permisjon 3 uker før KS.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Jeg gikk ut 3 uker før det planlagte snittet, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå