Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Og alle som har opplevd det, vet at det er langt i fra en behagelig opplevelse! .....mine så fine ord til min mann var: "Det er jo ikke verre enn menssmerter, så det er nok ikke noe alvorlig." Sånn i tilfelle noen lurer på hva som ligger i ordene "sterke menssmerter" Og, nei..jeg er fremdeles ikke blitt gravid. Måtte bare innom for å "syte" litt.. Haha! (Prøver langt ut i tredje året) Lykke til alle sammen, og måtte dere unngå både cystesprekkinger og menssmerter av mitt kaliber!
Kristin-87 Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Huff, hørest ABSOLUTT ikkje godt ut!! Håper virkelig det går bra med deg! Og lykke til videre i prøvingen, dere har prøvd virkelig lenge no ( føler med deg for vi er inne i vårt fjerde år med prøving). KLEM*
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Uff da. har opplevd det jeg også, Hadde 3 cyster på størrelse med druer sa legen. Da de sprakk ble jeg sengeliggende i 2 dager. Har fått 2 barn etterpå, begge på første forsøk, så det har nok ikke noe betydning for dine muligheter å bli gravid i ettertid. Lykke til, og god bedring
Vårbarnet med to små Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 au au au! Nå er det vel snart vår tur vel Drømme stress-less?? Lykke til videre med prøvingen deres <3
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2011 Takker for sympati og gode ord, jenter Hehe. De mannfolka vet ikke hvor godt/enkelt de har det Trist at det er så mange av oss som har vært her aaaltfor lenge..... Men men.. Nå kan jeg bare glede meg til om 9 dager, da er det mensen og det gjør jo faktisk mere vondt enn dette her...heldige meg! *syte*syte* Maaaasse xxxx fingre for at vi slipper å se trynene på hverandre her inne noe mer!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 7. juli 2011 #6 Skrevet 7. juli 2011 Hei kjære Drømme stress-less:) Må innom her å se etter deg, og hadde jo håpet av hele mitt hjerte at du var og finne inne på noe trimester sider nå min venn:) En dag lykkes dere, en dag......og dere har vel feiret bryllupsdag vel:) Mange varme klemmer fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå