SuperMaria Skrevet 5. juli 2011 #26 Skrevet 5. juli 2011 Termin: ca 25.-30.juli På vei: ca 36-37 uker Igjen til termin: 3-4 uker Kjønn: gutt iflg UL Utålmodig: litt.. men går helt greit å vente noen uker til, nok å henge fingrene i med 2 fra før... Aktivitet: veldig "på" eller "av". Når han er aktiv, så er han VELDIG aktiv, gjerne en ganske lang periode. Men det er trangt om plassen, så magen "bølger" mer rundt, enn at det kjennes ut som spark. Han "dytter" endel i alle retninger samtidig, og da kjennes det ut som om hele magen skal sprekke... :-/ Bestemt navn: nei Vektøkning: ca 5 kg foreløpig. (lett overvektig fra før, så HELT ok!!) Vann i kroppen: nei. Barnerom: har ikke eget rom ennå, så skal sove på rommet vårt iallfall endel måneder. Deretter flytter vi til et annet hus, og så får vi se om det blir å dele rom med storebror eller få eget rom?! Utstyr: vi har det meste fra før, etter storesøsken. Har kjøpt ny dobbelvogn og ny sprinkelseng, siden foreløpig-minsten også fremdeles trenger dette. Strekkmerker: nei. (Ikke et eneste strekkmerke noe sted på disse 3 svangerskapene. Håper virkelig det varer disse siste ukene også...!) Tanker om fødselen: tidligere erfaringer tilsier at dette kommer til å gjøre VONDT, VONDT, VONDT!!! Men det går (et helt liv tatt i betraktning) veldig fort, og er over så snart bebisen er ute. Mer eller mindre.. Etterriene derimot... Sukk.. :-( Plager: bekkenløsning. Sulten: sliter med å få i meg nok mat, for hverken sultfølelse eller plass til mat er å oppdrive. Men er flink til å spise sunt, stort sett! Matkikk: nei. Kynnere: enormt mye, enormt langvarige og enormt plagsomt!!! (men nei - ikke vondt..) Sykehusbagen:eh..ja... det var den da.. må vel snart tenke på å pakke den?! ;-)
☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 5. juli 2011 #27 Skrevet 5. juli 2011 Termin: 20. september På vei: 29+2 Igjen til termin: 11 uker (77 dager) Kjønn: Gutt Utålmodig: Både ja og nei Gleder meg veldig til å få han ut, men koser meg samtidig med å ha baby i magen, mest sannsynlig for siste gang. Aktivitet: Mye spesielt på natta, og ganske sikker på at han kan fugledansen Bestemt navn: Storebror har bestemt at Martin er i magen Vektøkning: Ingenting )) var litt stor fra før, og er kjempeglad for å ligge under startvekten min fortsatt. Babyen ligger over gjennomsnittet, så han får det han skal allikevel La på meg 27kg med førstemann Vann i kroppen: Til tider litt i beina, men ikke noe å klage over Barnerom: Han skal i første omgang dele rom med meg. Utstyr: Begynner å komme i mål med shopping. Skal finne fram klær og utstyr etter storebror i nærmeste framtid. Strekkmerker: Ingen nye. Har noen etter førstemann som synes litt bedre nå, men blir meget fornøyd om jeg slipper så lett unna Tanker om fødselen: Begynner å bli litt nervøs. Første fødsel endte med hastesnitt i full narkose, etter jeg hadde kjempet meg til full åpning. Barnet var stort, og lå for høyt oppe. Håper på vaginal fødsel denne gangen, men skal vurderes for planlagt keisersnitt eller igangsetting, pga stort barn igjen. Plager: Lavt blodtrykk, mye svimmel, og halsbrann Er i mye bedre form nå enn med førstemann Sulten: Blir mer skrubbsulten, men har ikke særlig matlyst, og ikke plass til å spise så mye heller. Matkikk: Frukt melon, jordbær, eple. Iste. Kynnere: Jepp begynte tidlig, og har de til tider i ett sett. Sykehusbagen: Ikke begynt på enda, men den skal være klar fra midten av august. HELT KLAR. Hadde igjen bare noen småting sist, men fødselen startet plutselig med vannavgang og 2-3 min mellom riene. Hadde nok med å dusje og kle på meg
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 5. juli 2011 #28 Skrevet 5. juli 2011 Termin: 16 August På vei: 34+2 Igjen til termin: 42 dager Kjønn: Jente Utålmodig: Ja,begynner faktisk å bli det!! Aktivitet: En hel del,men ikke så mye som da jeg gikk med gutta mine Bestemt navn: Frida <3 Vektøkning: Har gått opp 10 kg Vann i kroppen: har litt vann i ben og hender, på varme dager blir det ganske ekstremt, men går for tiden greit. Barnerom: Hun får sove inne hos oss en stund Har ikke seng klart enda.Må kjøpe ny til storebror først.... Utstyr: Har faktisk fått handlet inn litt klær. Vogn har vi,mangler bilstol og babyBjørn vippestol. Ellers er det meste i boks(Har 2 fra før ) . Strekkmerker: Ikke ett eneste strekkmerke! ikke smurt noe spesiellt heller... Tanker om fødselen: Gleder meg!! Min tredje og siste! Så ejg er superspent!! Gleder meg veldig til endelig å kunne få se lillesøster!! Plager: Bekkenløsning. men får behandling 2-3 ganger i uka så jeg har faktisk blitt MYE bedre!! Ellers er det no de fleste gravid plager som følger med.... Sulten: Ikke så veldig. Mest brødskiver med pålegg og sjokolade ;P Middag har jeg nesten mista lysten på helt....men jeg spiser det! Matkikk:Pimp,saft is generelt, kaker!! Spiser også brente fyrstikker:// Kynnere: En del. Har tatt seg opp nå de siste ukene.... Sykehusbagen: Ikke tenkt på engang... Fortsatt 5 uker igjen. Må vel begynne så smått og tenke på det ettersom nr 3 er en luring
septemberspire ;-) Skrevet 5. juli 2011 #29 Skrevet 5. juli 2011 Termin:20 september På vei: 29+2 Igjen til termin: 77 Kjønn: Vet ikke, tror kanskje gutt, men navelstrengen lå mellom føttene så fikk beskjed om å ta det med en klype salt.. Utålmodig: : Innimellom..gleder meg veldig til ferie og premisjon for dagene på jobb blir tunge med mye ryggvondt. Men gleder oss til lillebror eller søster kommer :-) Aktivitet: En del ja og den ligger slik til at den sparker stort sett bare på bæra mi...au Bestemt navn : Ikke funnet noe, vil se ungen først : Vektøkning: -5 kg, mn gikk ned 10 kg i begynnelsen Vann i kroppen: Litt Barnerom ikke klart, men skal sove på vårt rom de første månedene Utstyr: Mye på plass, må vaskes og sånn, men bruker storesøster sitt. Må ha ny babysitter og ny barnestol ellers så e vi for det meste i havn. Blir nok noen småting innimellom for morro skyld, men ingen ting vi må ha. Strekkmerker: noen få pluss de jeg hadde... Tanker om fødselen: Hadde en rask og fin fødsel første gang så min bekymring er om jeg rekker sykehuset denne gang.. Plager: Ryggen er slettes ikke på mitt parti,men så lenge jeg ikke gjør noe som ligner på løfting osv så går det bra Sulten: Innimellom sikkelig sugen, men stort sett helt normalt. Matkikk: Nja litt gira på biff, dumt når man må steike den ihjel, men gu hvor godt :-) kynnere: Noe hvis jeg stresser for mye. Sykehusbaggen: nope ikke pakket nei, i tidligste laget Også spennt på hvordan det blir å bli å bli tobarnsmamma og håper storesøster fortsetter å vær positiv å glede seg slik hun gør nå :-)
Ahm83 Skrevet 5. juli 2011 #30 Skrevet 5. juli 2011 Termin: 6. august På vei: 35+5 Igjen til termin: 32 dager Kjønn: Jente, har ei jente på 5 og en gutt på 7 fra før Utålmodig: Ja merker at jeg gleder meg veldig til å få treffe henne Aktivitet: Veldig aktiv, er omtrent aldri helt stille Bestemt navn: Har tre alternativ, men har vel egentlig bestemt oss.Hemmelig Vektøkning: + 14 kg Vann i kroppen: Merker det litt i knærne når det blir varmt Barnerom: Eldste jenta har fått nytt rom, så lille jenta får hennes tidligere rom siden det er mye mindre. Også er det jo skikkelig rosa! Utstyr: Alt er klart, mangler bare å stryke å legge på sengetøy til vogga, sengen og vogna. Strekkmerker: Heldigvis ingen foreløpig Tanker om fødsel: Gleder meg igrunnen bare til å få møte henne, og håper selvfølgelig at alt går bra. Plager: Er veldig vond i bekken og rygg, men har heldigvis sluppet unna mye annet. Merker litt til halsbrann, men ikke noe særlig. Har en fot som prikker og er litt rar, er vel noen nerver som ligger i klem. Sulten: Har veldig liten matlyst for tiden, er nok mye pga at det er trangt inni der også ligger hun veldig høyt så blir litt uvel. Matkikk: Pink lady epler og til tider appelsinjuice...også litt sjokolade Kynnere: Ja de kommer egentlig så fort jeg gjør noe eller går, men er ikke vondt, bare ubehagelig at magen blir så hard. Sykehusbagen: er ikke pakket, men har funnet frem trillekofferten ihvertfall og hentesettet er vasket og klart. Har også fått handlet inn bleier og fskj småting. Gleder meg veldig til å få en liten baby i hus igjen, er jo så lenge siden vi har hatt bleier i hus. Jenta mi på 5 sluttet da hun var 2 så det er jo tross alt 3 år siden allerede. Spent på hvordan søsknene vil reagere, men tror og håper at det vil gå veldig bra.
Endeligmamma<3 Skrevet 6. juli 2011 #31 Skrevet 6. juli 2011 Termin:9 september På vei: 32 uker Igjen til termin: 65 dager Kjønn: Her kommer det ei jente:) Utålmodig: : JA! Har venta mange år på denne babyen, så kan nesten ikke vente med å treffe henne! Aktivitet: Masse bevegelser, noen spark og hikking flere ganger daglig. Hun er mest aktiv på kvelden og tidlig morgener, men kjenner stort sett alltid noe når jeg setter meg ned. Herlig! Bestemt navn : Ja, hun skal hete Mathea:-) Vektøkning: 12 kg Vann i kroppen: Nei, bare litt i beina.. Barnerom: Har vi begynt på..veggene er malt i en dus kremfarge, sengen og klesskapet står klart, så da står det igjeen å få alt på plass og å henge opp litt bilder osv.. Utstyr: De største tingene er på plass, men mangler ennå noe... Strekkmerker: Et par på det ene låret.. Tanker om fødselen: Jeg er førstegangs og har tenkt å ta det som det kommer...stole på jordmor og håpe at alt går bra! Men noen dager stresser det meg, og tanken på at noe skal gå galt med babyen er min hovedbekymring.. Plager: Har hatt en del plager..blant annet sterk kvalme og oppkast de 4 første måneden. Nå er det søvnmangel, hormoner som herjer, halsbrann, bekkenvondt og vond rygg som plager....MEN det er verdt det alt sammen, er bare så lykkelig for å få være gravid! Sulten: Ja, jeg spiser mer enn før kan du si.. Matkikk: Desverre er jeg sugen på alt som er søtt for tiden....prver å begrense meg, men det er ikke lett alltid.. kynnere: Ja, de siste ukene har jeg hatt mye kynnere...nesten alltid når jeg beveger meg..går tur og gjør husarbeid osv...strammer skikkelig i magen, men er mer ubehagelig enn vondt da.. Sykehusbaggen: Det har jeg ikke tenkt på helt ennå... Gleder meg så enormt til å bli mamma!! Denne sommeren kan ikke gå fort nok:) Jeg er så spent på livet fremover!
Line + 1 Skrevet 6. juli 2011 #32 Skrevet 6. juli 2011 Termin: 14. august På vei: 34+5 Igjen til termin: 39 dager Kjønn: Jente Utålmodig: Både og, egentlig... Syns godt hun kan holde seg inni der ei stund til, men samtidig trenger hun ikke å vente helt til termin... Aktivitet: En del på morgenen etter jeg står opp, og på kvelden. Ellers er det "velting" og hikking og småspark gjennom dagen. Bestemt navn: Ikke helt, men Synne er en sterk kandidat! Vektøkning: 10 + kg.. Er ikke helt sikker, har som mål å ikke eie en badevekt før jeg må. Skal på kontroll i morgen, får vel vite det da.. Vann i kroppen: Ja, spesielt i BARE venstre fot. Helt fra lysken og hele veien ned. Ser ut som jeg har elefantsyke innimellom... Barnerom: skal jeg kose meg med å innrede i permisjonen... Utstyr:Alt klart, mangler kun sengekant til sprinkelsenga! Skal begynne å vaske opp alt i morgen... Strekkmerker: *bankibordet* INGEN ennå! Håper det holder seg sånn, prøver å være flink til å smøre og ta vare på huden. Tanker om fødselen: er positiv til fødselen, forventer smerter, men har en fin fødselsplan som skal gåes gjennom med jordmor i morgen. Plager: Bekkenløsning, litt blodtrykksfall og vann i ene foten, ellers relativt lite. Blir fort sliten og trøtt, og kan sikkert sove 16 timer i døgnet. Sulten: Som normalt, men har veldig begrenset med plass. Hvis jeg spiser for mye i gangen føler jeg meg helt stappa, og må bare gå å legge meg. Lite og ofte er tingen om dagen! Matkikk: Krokanis med daimstrø. Skrekk og gru... Kynnere: Som normalt der også, jevnt og trutt, men hverken vondt eller "ubehagelig". Sykehusbagen: Skal jeg pakke i kveld. Jeg bor sammen med verdens største surrehode, og tør absolutt ikke å stole på at han får med seg noenting når det skjer noe. Dessuten føler jeg at det er greit å ha kontroll på hva man har med og ikke.
kine Skrevet 6. juli 2011 #33 Skrevet 6. juli 2011 Termin: 9 September På vei: 31 Igjen til termin: 65 dager Kjønn: Gutt Utålmodig: Noe, gleder meg veldig til å møte nurket. Aktivitet: Roet seg noe, men det er fortsatt mye aktivitet. mest på kveldstid Bestemt navn: Nei, vi er litt uenige Vektøkning: 10kg Vann i kroppen: Har blitt mer de siste 14 dagene, hendene er veldig hovne og jeg klarer ikke skjære mat:/ Barnerom: ikke klart, og er ganske utålmodig. Vi skal dele vårt soverom i to (det er 20kvm) og lage barnerom, spørs nok om vi blir ferdige men jeg håååper. klør etter å innrede det;) Utstyr: har det meste fra før, mangler stellematte og bleier;) Strekkmerker: Tror ikke jeg har fått noen nye, fikk veldig mange sist (5 år siden) Tanker om fødselen: Skal ha keisersnitt, som sist....pga lav høyde og noe smalt bekken. estimeringsul viser at denne babyen blir noe større enn forrige (som var 3890g). men er spent på når jeg får dato, og hvor nære termin det blir. er litt redd fødsel skal starte. og er skeptisk til om jeg får epidural da jeg har tatovering i korsryggen som gjorde at jeg ble bedøvd fra halsen sist...! det likte de dårlig...! vet ikke helt om jeg er klar for narkose.. Plager: hatt bekkenløsning siden midten av april, vært sykemeldit siden og det har hjulpet mye. ellers noe hoven... Sulten: ikke mer enn normalt tror jeg, har ikke plass til så mye mat. Matkikk: ikke noe spesiellt denne gangen, sist var det mye rart...! Kynnere: mer og mer den siste tiden Sykehusbagen: ikke pakket noe. tenkte å få skrevet liste ogvasket babytøy etterhvert.
Rosa-07 Blå-11 Skrevet 6. juli 2011 #34 Skrevet 6. juli 2011 Termin: 18. August På vei: 33+6 Igjen til termin: 6 uker 1 dag Kjønn: Gutt Utålmodig: Veldig!! vil bare bli ferdig med dette her! hehe.. Aktivitet: Periodevis mye aktivitet. Liker godt å ligge på tvers og sparke villt.. ikke behagelig, men jeg slipper i alle fall å lure på om det er liv. Bestemt navn: Kristian Vektøkning: 9 kg Vann i kroppen: litt ødemer i ben og hender. Barnerom: Mini skal ligge på vårt soverom den første tiden.. blir å dele rom med søsteren sin senere. Utstyr: Har det meste på plass. Noe som må hentes ned fra loftet osv, men har det som trengs. Strekkmerker: jaggu ikke sikker på om de er nye eller gamle, men strekkmerker er det her ja. Tanker om fødselen: Ble satt i gang sist og håper å slippe det denne gangen. Gleder meg egentlig. Plager: Bekkenløsning som hemmer meg litt. ikke moro når snuppa på 3 1/2 år har ferie fra bhg og er aktiv som fy! Men vi klarer jo å vagge oss ut på lekeplassen! =) Sulten: Ikke mer en vanlig faktisk.. Matkikk: IS!!! Royal trippel!! NAMME.. må ha minst 1 hver dag! Kynnere: Pent lite gitt. Sykehusbagen: Har jeg ikke begynt å tenke på enda.. får vel begynne å skrive ned en liste i alle fall....
LCG80 Skrevet 6. juli 2011 #35 Skrevet 6. juli 2011 Termin: 18 juli På vei: 39 Igjen til termin: 12 dager Kjønn: Jente Utålmodig: Er super utålmoding, vil at hun skal komme ut nå - er så nysgjerrig på prinsessa i magen:) Aktivitet: Mange bevegelser i løpet av dagen, spesiellt etter mat og på natta. Bestemt navn: Mie Vektøkning: 26 kg Vann i kroppen: Ja, masse i bena spesiellt, sånn at jeg faktisk har valker på anklene - derfor stor vektøkning. Barnerom: Stått klart noen uker nå - men hun skal sove inne hos oss de første mnd:) Utstyr: er i orden, har kjøpt alt:) Strekkmerker: Nada - og takk for det:) Tanker om fødselen: det går som det går - ukjent for meg da jeg er førstegangsfødende. Ønsker å klare meg kunn med akupunktur som sm.stillende, men går det ikke er jeg ikke sen om å rope etter annet;) Vil gjerne føde i vann, da jeg har vært med på endel fødsler (når jeg tok sykepleien hospiterte jeg på føden i 4 uker i København) - og vannfødselene var det flotteste jeg var med på som tilskuer:) Plager: Var sm. i hele desember pga ekstrem kvalme, så forsvant det og var fin i formen frem til april. Fikk da et veldig lavt BT (stabilt på 80/40) og ble plaget av svimmelthet og at jeg besvimte. Ble da sm fra mai av da jobben min består av mye kjøring på E18 - var sm i 7 uker frem til permisjonen startet. Ellers ikke de store plagene uteom det vanlige som vann i kroppen og halsbrann. Sulten: Er ikke generellt mer sulten, og blir mye fortere mett. Men spiser ofte og lite. Siden jeg jobber med ernæring har jeg fokusert på å spise sunt, men spiser mer enn hva jeg gjorde tidligere, og det har ført til vektøkningen. Matkikk: Cottage Chees med bringebærsyltetøy er veeeeldig godt for tiden, samt saftis! Kynnere: Hadde nesten ikke en eneste kynner for ca 1 uke siden, nå er det daglig og spes ved aktivitet. Sykehusbagen: Alt er pakket til babyen, men ikke mine toalettsaker, næringsdrikker og litt mer klær til meg selv. Lykke til alle sammen:)
Varm melk med honning Skrevet 6. juli 2011 #36 Skrevet 6. juli 2011 Termin: 15. August På vei: 33+? Igjen til termin: 40 dager, offisielt høygravid i dag Kjønn: Vet ikke, så det ikke på UL, har guttefølelse, men kan jo være en jente.. Utålmodig: Ja, lei av å gå gravid, det er så kjedelig! Aktivitet: Ja, masse. Spesielt på kvelden Bestemt navn: Nei, vanskelig Vektøkning: uff, sikkert 20, skal til jm til måling, tapping og veing i morgen. Vann i kroppen: Nei, skulle ønske jeg kunne si det er bare vann, men er nok en del fett gitt Barnerom: Mini skal ligge på vårt soverom den første tiden. Utstyr: Har det meste på plass. Må vaske babyklær og kjøpe en kommode. Strekkmerker: Ikke enda.. Tanker om fødselen: Hadde en ok fødsel sist, litt langvarig (21,5 timer) men rakk å få epidural og lystgass. Veldig redd for å ikke rekke å få epidural, kan ikke få skrytt epidural nok opp i skyene:) Plager: Ingen plager bortsett fra at det begynner å bli tungt og jeg er treig. Tar laaang tid å få på skoene, og det er lite fang igjen å sitte på til treåringen. Sulten: Matlysten er på topp! Matkikk: Jordbær Kynnere: En del. Sykehusbagen: Har jeg ikke begynt å tenke på enda.
tussemor <3 <3 Skrevet 6. juli 2011 #37 Skrevet 6. juli 2011 Termin: 1. september På vei: 32+2 Igjen til termin: 57 dager Kjønn: Har vært på UL to ganger, og begge gangene sa de jente Utålmodig: Tja, kan gjerne komme 14 dager før termin ja. Men jeg tror storesøster er enda mer utålmodig Aktivitet: Ja, mest på kvelden og natten. Bestemt navn: Nei, jeg har et ønske, men mannen min klarer ikke å bestemme seg for om han liker navet eller ikke. Vektøkning: 10 kilo, men helt greit, hadde lav BMI før jeg ble gravid. Vann i kroppen: Nei, svært lite. Barnerom: Skal ligge inne hos oss den første tiden (året?), og skal så dele rom med storesøster. Men nei har ikke ordnet seng etc. Utstyr: Har mye etter storesøster, men mangler stelleveske, stellematte, kommode og div. stelleprodukter. Har handlet litt klær, selv om vi har mer enn nok fra før Alt må vaskes. Strekkmerker: Nei, håper å slippe unna denne gangen også! Tanker om fødselen: Har tenkt litt på det å føde i vann. Hadde en veldig grei fødsel sist, men rakk aldri å prøve vann, så kanskje... Ellers gleder jeg meg, er ikke redd for selve fødselen. Plager: Ingen plager bortsett fra at det begynner å bli tungt og jeg er treig. Tar laaang tid å få på skoene, og det er lite fang igjen å sitte på til treåringen. Sulten: Kjenner at jeg blir raskere mett nå, men har lyst på alt Matkikk: Ikke noe spes. Kynnere: Har masse kynnere, har hatt det siden uke 14. Sykehusbagen: Har begynt å legge fram litt, og har laget meg en egen liten liste oppe i hodet. Pakkes sikkert ferdig ca 1 mnd. før termin tenker jeg. Fødte 3 uker før termin sist, så håper at denne babyen også kommer litt før!
Simen og Julie Skrevet 6. juli 2011 #38 Skrevet 6. juli 2011 Termin: 25. september På vei: 28 + 5 Igjen til termin: 11 uker og 2 dager Kjønn: etter 3 forskjellige UL (uke 17, 20og 26) "d kan se ut til at d kan være ei jente" er alt dem sier til meg. en lege mente han så kjønnslepper, men turte ikke si d 100% sikkert Utålmodig: litt, men har jo lenge igjen. så gidder ikke stresse med det Aktivitet: MASSE kjennes ut som jeg har ei katt som prøver å finne ei god stilling i magen Bestemt navn: har et par jeg liker, men gubben er ikke helt enig... :-/ Vektøkning: -3 kg Vann i kroppen: ikke noe mere enn normalt. Barnerom: nope, har ikke bolig enda :-/ Utstyr: har deet nødvendige fra før, men må komme på plass i ny bolig først. (slutten av august/begynnelsen av sept, så klompen får ikke komme ut for tidlig ) Strekkmerker: Masse fra forrige gang, men dem har ikke blitt så synlige enda ) Tanker om fødselen: Tar det som det kommer... har egentlig litt lyst på en "hypnobabie", men vet ikke om jeg rekker det. Plager: Kynnere, nedpress, bekken og andre vanlige plager. Sulten: hele tiden, eller ikke i det hele tatt... virker som det er ganske så normalt. Matkikk: knekkebrød m/kremost og cherry tomat Kynnere: Har mye kynnere og nedpress. Sykehusbagen: pakke sammen leiligheta først, flytte til fastlandet, og finne ny bolig. så skal jeg tenke på sykehusbagen, men det haster ikke.. brukte 26 timer på forrige fødsel, så det kan jo vere greit å gjøre noe annet når jag venter på at klompen skal komme
jul_kit89 Skrevet 6. juli 2011 #39 Skrevet 6. juli 2011 Termin: 22 juli På vei: 38 uker Igjen til termin: 16 dager. (har et lite håp om at han skal bestemme seg for å komme på menstermin 11 juli) hehe Kjønn: gutt:) Utålmodig: ja begynner å bli det nå. gleder meg utrolig mye til å ha prinsen i armene mine:) men freaker sikkert litt ut også når det begynner å skje ting, førstegangs:) hehe Aktivitet: ja fortsatt en aktiv gutt i magen:) blir litt panisk hvis det går litt for lang tid i mellom... Bestemt navn: <3 Leander <3 (nesten helt sikkert, men vi vil gjerne vente å se om navnet passer til småen) Vektøkning: + 11 kg Vann i kroppen: noe i ansikt, hender og føtter. (føler det blir mer og mer for hver dag da...) føler meg mer og mer blubbete ja... hmm Barnerom: ferdig malt, blått:) det meste er på stell:) Utstyr: er vel begynt å komme i mål ja:) Strekkmerker: nope:) Tanker om fødselen: gru/ gleder meg:) hehe har ingen anelse om hva jeg går til så blir jo veldig spennendes:) får prøve å tenke at det da ikke er lenge til gullet er hos oss:) Plager: Kynnere, menssmerter, bekken, HALSBRANN TIL TUSEN (får ikke sove om natten, og ingenting hjelper), ilinger nedover i låret, kvalme Sulten: opp og ned. men når jeg er sulten er det som om jeg har halsbrann i magen. når jeg er hjemme føler jeg at jeg knasker på noe hele tiden... hmm Matkikk: isbiter, iste, iskaffe, cola, nektariner, moreller, is:) nå kan jeg kun drikke vann da pga halsbrannen...(sikkert like greit) Kynnere: Har mye kynnere, er blitt så vant med de at jeg nesten ikke merker de lengre... Sykehusbagen: funnet frem det meste, ikke pakket det i en bag enda da, blir vel gjort om noen dager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå