Gå til innhold

Flere som er dårlige?


blomsterpotte

Anbefalte innlegg

Har termin 10 oktober og er veldig kvalm og uggen omtrent hele tiden. Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg på her. Hadde det slik sist også og det gav seg ikke før ungen var ute... Denne gangen sliter jeg med et veldig lavt blodtrykk også. Er pyton og gå gravid, men det er sååå verdt det til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK!!! endelig noen andre som ikke syns det er bare fryd og gammen å gå gravid! det er helt grusomt men som du sier over her så er det verdt det,men jeg er så lei av at alle er så innmari oppi skyene og syns det er så flott og fin å være gravid...ja jeg syns det var det sist,når jeg gikk med datteren min,men ikke nå...jeg har vært skikkelig uheldig denne gangen å fått omtrent alt som finnes av plager,kvalme lavt blodtrykk,urinveisinfeksjon,brokk,bekkenløsning og foran/dyptliggende morkake så jeg har blødd masse,masse kynnere flere ganger om dagen bare for å nevne noe..gleder meg som en gal til ungen er ute sånn at jeg kan bli normal igjen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurimamma

Signerer her !

 

19:51 du har virkelig vært uhelig..

Selv har jeg kommet litt bedre ut av det, men jeg syntes likevel ikke det å gå gravid står til "de rosa" forventningene jeg hadde.

Har hatt blødninger i halve svangerskapet, kvalme og en helt utrolig påtrengenede matvegring, som for ørvig ble avløst av et helt enormt sultsug..

For ikke å snakke om hvor mye det sprenger i magen... dette har jeg aldri ofret en tankte tidligere, og det kom som en overraskelse må jeg si.

 

Til tross for dette kunne jeg ikke vært lykkligere over å være gravid.

Jeg hadde lett gjordt det igjen, men legger ikke skjul på at det skal bli fint å få ut lillemann til denne verden og få kroppen i normal gjenge igjen :)

 

Vi får holde ut og virkelig kose oss med det nydelige resultatet som kommer .

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært dårlig hele svangerskapet i form av kvalme, oppkast, slapp, lavt blodtrykk, svimmelhet, ryggsmerter.. Jeg har også besvimt et par ganger. Føler meg i helt elendig form, men har noen solskinnsdager også(heldigvis!). Har vært en del sengeliggende, for jeg har rett og slett vært så dårlig at jeg ikke har orket å gjøre noen ting. Kjenner også en del press i magen, som er ganske ubehagelig. Kjenner det skal bli godt å bli ferdig, men har fortsatt 89 dager igjen til termin ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt tredje svangerskap og det absolutt tyngste! Er nå i uke 29, termin 5 okt, og har 2 aktive gutter på 3 og 5 år, noe som gjør hverdagen "herlig" hektisk

:--)

 

Dårlig form, orker lite før jeg blir sliten og bekkenet krangler, og sist men ikke minst, åreknuter! Gleder meg veldig til det hele er over. Samtidig er jeg veldig klar på at dette er mitt siste svangerskap, så koser meg veeeeldig med alle spark og livstegn fra lillemor.

 

Det går mot slutten jenter så hold mot og humør oppe:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj ja..

 

Er veldig veldig lykkelig for at vi har blitt gravide, og det er absolutt verdt alle plagene..

Men jeg må si at jeg trodde det skulle være lettere å gå gravid enn dette.

Har også hatt mye plager. Blødninger den første tiden som gjorde at jeg var helt nervevrak for å miste.. Gikk ned 5 kilo i starten pga kvalme, og var da sengeliggende de første 14 ukene.. for så å gå med luftsmerter fram til rundt uke 20.. masse ekkel tynn utflod, Bekkenløsning, og 100% sykemeldt fra uke 22.. Nå mye kynnere, og har fått beskjed av legen og gyn. om å ta det med ro.. jeg skal ikke tilbake i jobb..

Er i uke 27 så det kan bli noen lange uker å gå hjemme uten å kunne gjøre stort bortsett fra litt husarbeid i rykk og napp. Jeg har hele tiden visst at jeg har en morkake som ligger foran på magen. Men fikk vite forrige gang på innvendig UL at den nesten ligger foran mormunnen også, så må tilbake på kontroll for å se at jeg ikke må ta keisersnitt.

Gleder meg stort til lille prinsen kommer ut. Missforstå meg rett ;) Jeg er utrolig glad for å ha han der inne, og jeg nyyter alle spark og bevegelser!!

Men tror ikke jeg kommer til å være blant de som kommer til å snakke om så fint det er å gå gravid etter fødselen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...