Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Nei. Det finnes noen jeg misliker, men dem holder jeg meg unna. Da får ikke hatet utvikle seg.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 Nei, hvorfor bruke tid og energi på slikt? Å haten noen ville stjålet for mye fra meg, så det gidder jeg ikke. Det finnes de jeg bare ikke liker, og de har jeg da lite til ingenting med å gjøre. Og da løser hele problemet seg for meg
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 For et barnslig innlegg. Hat er et veldig sterkt ord. Jeg kan som de over sier mislike noen og dermed holder jeg meg unna, men å gå rundt å HATE noen?? Nei det gjør jeg ikke. Hvem hater du siden du legger ut sånt?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #8 Skrevet 4. juli 2011 Ja,det gjør jeg og dessverre er det ikke mulig at jeg holder meg unna,men har et indre ønske om at personen dør,så slipper jeg å måtte forholde meg denne personen.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #9 Skrevet 4. juli 2011 Ja jeg hatet dagmammaen jeg hadde fra jeg var 4-6. Hun døde i fjor, og jeg ble tilfreds inni meg da jeg hørte det. Nå slipper jeg å plutselig møte på henne på gata. Grusomme fi**ekjerring (Unnskyld, jeg sier ALDRI slik ellers)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #10 Skrevet 4. juli 2011 ja, jeg hater sjefen min! hun er en heks. det verste mennesket jeg vet om!
Northernlights Skrevet 4. juli 2011 #11 Skrevet 4. juli 2011 Hat skader kun den som hater. Nei, jeg hater ingen, selv om mange har gjort meg vondt gjennom livet.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #12 Skrevet 4. juli 2011 Jeg vet ikke hva du legger i ordet "hat", men dersom det betyr ca det samme som jeg selv mener; "å ønske noen dø" .... så tror jeg faktisk det er 2 mennesker jeg hater! Den ene er han som forgrep seg på meg da jeg var 10 år. Den andre er stemora til sønnen min, som bedriver psykisk terror mot gutten min i form av alt fra ikke-konsekvente regler, mobbing, kjefting og drittslenging. Skulle bare ønske at faren hans snart så hva som foregikk der hjemme, når han ikke er tilstede. Han tror nemlig ikke på sønnen sin. Ennå... :-(
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #13 Skrevet 4. juli 2011 ja, jeg hater de to som forgrep seg på meg over flere år. Jeg hater også de som visste det/hadde mistanke om det uten å gjøre noe med det. Dette er et sterkt og ubeskrivelig hat. Og ja, jeg vet det er et sterkt ord. I tillegg ligger disse på grensen til hat: En stefar jeg hadde flere år i barndommen, og en lærer jeg hadde i 1. til 3. klasse.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #14 Skrevet 4. juli 2011 Husk at det ikke er langt mellom Hat og Kjærlighet sa en meget klok mann en gang til meg.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #15 Skrevet 4. juli 2011 Ja. Hun som drev faren min til selvmord. Henne hater jeg over hele mitt hjerte, og jeg håper virkelig at hun dør snart. Hun var heller ikke snill med dattera si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå