Gå til innhold

skikkelig forkjølet en uke før termin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare 8 dager til termin og jeg sliter med en skikkelig forkjølelse, ingen feber foreløpig- men nyser som bare det, er tett i hodet, hoster og har vondt i ørene og er ellers i dårlig form. Tenker når fødsel starter nå så er jeg i hvert fall ikke i form for det..

Hva hadde dere gjort..? Har tatt paracet og sovet litt om dagen og håper symptomene gir seg så fortest mulig..Skulle jo forberede meg og nyte den siste uken før lille kommer...Kryss fingrene at dette er over etter maks 3 dager..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhnei, så upassende. Ingenting å gjøre enn å ta det mest mulig med ro. Håper det går fort over.

Skrevet

Ta det nå mest mulig rolig. Stress hjelper ikke, så om du klarer å slappe godt av og bare pleie deg seg er nok det det beste.

Masse god bedring.

Skrevet

Jeg var også skikkelig forkjølet i to uker før termin, nå er jeg 3 dager på overtid..

Jeg var potte-tett og hadde vondt i hodet og sår hals, ingen feber. Jordmor jeg går til på ABC klinikken sa at som regel så åpner slimhinnene seg under fødsel og man får fødekraft ;)

Jeg var enormt hormonell de to ukene jeg var forkjølet, gråt flere ganger daglig og syntes veldig synd på meg selv, men nå har det heldigivs gått over, og jeg er superklar for å føde nå!

God bedring til deg, håper du snart blir bedre!!

Skrevet

Tuusen takk for god-bedrings-ønsker..!!

Kroppen får masse hvile nå, da håper jeg å være klar om en ukes tid, og håper lille kommer ikke før!! Yes, pottetett her og sånn influensa-følelse..uff.skal legge meg nå og håper på en bedre dag i morra!! Lykke til dere også nå på slutten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...