Gå til innhold

Hva skal dere kose dere med i dag da jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser nachos as we speak:) Dritdigg:)

Skrevet

Lasagne, krydderkake og is :D

Skrevet

Is, men det skal i retur også :D

Skrevet

Tacogryte, og is og jordbær til dessert med mannen før han skal ut på fest! Jeg har "kasta han ut" i dag, så mor kunne få litt tid alene etter en masete dag med nevøen og sønnen min på 1 år og 10 mnd. Etterpå har jeg melkesjokolade, Lion sjokolade, jellybeans, og mye annet digg jeg skal kose meg med. Og så skal jeg se Burlesque :D

Skrevet

Her er det biff på grillen og fløtegratinerte poteter. Og en salat til.

Skrevet

- Kylling

- Salat (av trippel salat, blå druer, hvit castello, serano skinke og soya saus)

- Hvitløk bruketter.

Skrevet

Ferske reker med hjemmebakt urtebrød, dill, sitron, majones, pepper, avokado og hvitvin ...mmm

Skrevet

Har spist biff, brokkoli, blomkål og stekte grønnsaker med poden, nå er det et glass rødvin til til mor og popcorn :-D

Skrevet

Hjemmelaga grillspyd, salat, ris å berniesaus...hmmm.. Og jordbær med sjokolade til dessert!:)

Goood helg!!:)

Skrevet

Hjemmelaga grillspyd, salat, ris å berniesaus...hmmm.. Og jordbær med sjokolade til dessert!:)

Goood helg!!:)

Skrevet

Følelsen av at jeg nå aldri mer trenger å se leiligheta vi bodde i som hadde muggsopp. Leverte nøklene idag og siste husleie er betalt. Føles som om hele leiligheten ble løftet av mine skuldre..

Skrevet

en stor deilig hard dildo<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...