Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


milla_1101

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Termin 31.08, og skal føde på Ahus! Har hittil vært veldig fornøyd med sykehuset da jeg har vært innlagt der før. Hvorfor var opplevelsen din på Ahus ille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scruella og Mariae; Min opplevelse av Ahus kunde jeg sikkert fått på hvilket sykehus som helst.. Jeg hadde planlagt ks med komplikasjoner etterpå. Indre blødninger og påfølgende operasjon. 2 uker på barsel (men jeg anser at når man er så syk så bør man behandles på medisinsk avd. Og ikke på barsel) Det var etterpå jeg opplevde mangel på forståelse, å stadig bli ifrågesatt, liten kunnskap om smerte, dårlige rutiner ved sårvask mm. Så det er mine personlige minnen derfra som gjør at jeg må velge et annet sykehus.

 

Men, det er sikkert det beste valget for noen annen:)

 

Jeg vet andre som født der som er kjempefornøyde og før ks var alt veldig bra:) lykke til jenter, ikke lenge igjen for noen av oss nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 24. august.

Skal kanskje føde på Bærum.

Eller på Rikshosbitalet. Vi får se hvordan undersøkelsene går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ul termin 16 august (min egen 12/8) Skal føde på St.Olavs i Trondheim for tredje gangen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier, det kan skje på hvilket sykehus som helst. Likevel vekkes det en uro i meg nå; tenk om ikke alt går bra? I vg i dag stod det en artikkel om noen som mistet sitt barn etter en ubehagelig hendelse på Ahus, så uroen min stiger virkelig her! Stoler virkelig på at de har erfarne leger som vet hva de gjør, men jeg blir likevel litt skrekkslagen her jeg sitter!

 

Link til artikkelen: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10088714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var vond lesning.. stakkers foreldre. Sitter å gråter litt her jeg. Ikke akkurat det man bør se rett før man skal føde.. skjønner at du blir engstelig og redd, det blir jeg også.

Men, vi må prøve å tenke positivt, uansett, ikke sant! Det går bra for de aller fleste, og det skal det gjøre for oss også! Og de som jobber i helsevesenet har tross alt valgt å være der, så vi har ikke så mye annet valg en å stole på at de er der for oss, uansett sykehus.. Og hvis vi føler at noe ikke er som det skal, så må vi bare si ifra, se til å bli hørt.

 

Dette går bra skal du se!:) Masse, masse lykke til og varme tanker til deg Mariaae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 6. aug og skal på Ahus!

 

fødte på ullevål sist; en helt OK opplevelse, men jeg skjønte ikke hva pleierne på hotellet sa, siden alle var utenlandske og omtrent ingen snakka ordentlig norsk, mange forsto ikke meg engang! Det var nedtur.

 

X-en min har vært i legeturnus på nye ahus, og anbefalte meg det SÅ på det sterkeste. Min stemor er barnepleier på Bærum, og synes det er det beste. Men bærum er for langt unna. SÅ da søkte jeg meg til Ahus etter X-tips denne gangen.. Dont tell my husband :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...