Gå til innhold

Hvor skal dere føde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Ja, nå håper jeg de siste ukene går fort, ikke lenge igjen nå :D

Jeg har UL termin 11.august (m term 5) og skal føde i tønsberg. Har iallefall søkt der, men har ikke fått noe svar/ bekreftelse.. Noen andre som har fått det fra sykehuset? Ble plutselig litt usikker på om jeg skal ringe inn å høre med de, slik at vi ikke står der med skjegget fullt av postkasser når det er i gang ;)

Annonse

Tror jeg hadde ringt å hørt hvis jeg var deg. Men det spørs jo også når du sendte inn søknaden da.

Fikk min ganske tidlig, men hun søkte vel i uke 12 for meg.

Tviler på at de avviser folk i Tønsberg i forhold til det de kan gjøre her i Oslo.

Jeg skal også føde i Tønsberg - termin 16.8. Har ikke fått noe bekreftelse, men det er jo bare ett sykehus her å føde på, så du blir tatt i mot uansett. Men du kan jo ringe inn og høre? De har også omvisning hver tirsdag og torsdag kl 18 og 19, det kan også avtales pr tlf, hvis du ikke har født her før og vil vite hvordan det ser ut før du kommer :)

Annonse

Joda, dollypopp, jeg skal til Riksen:) men håper det blir snaaart da jeg har en termin den 20 juli og ord. ul termin er 2. aug.. (forklares bedre på mitt innlegg i 3. tri) Har du flere barn? Født på Riksen før? Vi får holde utkikk etter hverandre da;)

Jeg fødte på Ahus sist da jeg bor i Lillestrøm, men nå blir det Riksen siden opplevelsen på Ahus var ille..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...