Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 kan prøve:) har jobbet litt med det! hva ønsker du vite?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #3 Skrevet 2. juli 2011 Kjærligheten og hva som skjer framover.. født 26.01.81 vest du skal vite d.. Anita
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Skrevet 2. juli 2011 Virker som du får en fin sommer,har en følelse at det ligge noe kjærlighet i lufta men får det ikke helt fram hva det kan være..noe er det ihvertfall. Du er ikke gravid?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #6 Skrevet 2. juli 2011 Så for meg det at du ikke var gravid skjønner du.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #8 Skrevet 2. juli 2011 Har du jobb? ser noe med jobb/inntekten din blir bedre etterhvert. ser også at det er litt partymodus hos deg i sommer kan det stemme?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #11 Skrevet 2. juli 2011 Da vil du får noe med jobb/inntekt å gjøre i sommer:) men du må være litt aktiv selv..ser for meg at du er litt småredd/sjenert?kan det stemme? dette var til HI
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #13 Skrevet 3. juli 2011 hei:) kan du ta en titt på meg også? kjærlighet og graviditet? Meg:12.03.90 Han:23.02.90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå