Gå til innhold

Hvorfor veier du for mye??


02,05 og 12, haaper vi:)

Anbefalte innlegg

Jeg tror hver enkelt kropp legger paa seg av ulike aarsaker? Noen pga for mye karbohydrater, noen pga for mye proteiner, de fleste av oss pga for lite ''pulsökende'' sport/aktiviteter. Men noen ogsaa pga av ubalanse i hormonene. Etter at jeg satte inn hormonspiralen Levonova raste jeg ned i vekt og kroppsformen min forandret seg. Naar jeg tok den ut igjen gikk jeg i löpet av 2 mnd opp 4 kg:( 3mnd etter jeg tok ut spiralen ble jeg gravid. Endte i MA i 9 uke.

Etter MA'en hvor jeg ikke fikk tilbake mensen ble det tatt blodpröver av hormonene mine, og de viste at jeg var i overgangsalder 36aar gammel:(( Naa har jeg tilsammen gaatt opp 7kg, og det pga hormoner jeg ikke har styring over:(( Og naa er jeg gravid:))) Blir jo spennende og se hvor vektnaala lander da haha. Men enda mer spennende blir d aa se om jeg etter avsluta svangerskap skal sette inn Levonova igjen om jeg FORHAAPENTLİGVİS gaar ned i vekt igjen??

Lurer paa om det finnes andre der ute med lignende ''hormonell vektökning'' som meg??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Yunie

Det spørsmålet har jeg stilt meg selv mange ganger..

 

Er aktiv og spiser sunt, skriver inn alt jeg spiser på somebody.no men jeg går allikevel ikke ned, og går jeg ned går jeg ned lite.. Har også en aktiv jobb hvor jeg er i aktivitet hele tiden..

 

 

noen av oss er vel bare uheldige da. la på meg 10 kg da jeg hadde mirena (gamle levonova)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

for jeg har dervet på med slankekurer kjempe mange ganger, shaker og alt mulig.....åsså er jeg for rolig.

nå er det kun trening som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er alt for glad i mat og i sofaen =/

 

Nå har jeg tatt meg sammen og er på vei nedover. 15 kg til nå, håper på 10 kg til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har for lavt stoffskifte, får medisiner og har hatt sunn livsstil siden jeg fødte sistemann (7 mnd siden) så gått ned fra 121 til 113 (da regner jeg ikke med de lettvindte kg's etter fødsel) men det går tregt, urettferdig tregt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spist for mye god mat (ikke bare snakk om sjokolade, men også gode middager og store porsjoner) + lite aktivitet. I tillegg legger jeg fort på meg av "ingenting" og går sent ned igjen i vekt. Ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...