Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Del Skrevet 2. juli 2011 Den siste uke har jeg kjent mer og mer smerter i bekkenet. Legen sier at det er begynnende bekkenløsning. Er det noe jeg kan gjøre for å stoppe dette? Eller noe jeg kan gjøre for å redusere smertene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Del Skrevet 2. juli 2011 Be om trening, unngå trapper og ikke sitt for mye i ro. Det som funket hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #3 Del Skrevet 2. juli 2011 Og jeg som stort sett har sittet i ro:( så det er ikke en god ide altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg opplever at jeg blir mer låst i føttern med å sitte i ro. Ellers vil jeg anbefale basseng på dager da du virkelig har vondt (helst terapibad), det kan hjelpe veldig mye på smertene. Og har du mulighet så bruk krykker hvis du blir skikkelig ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå