Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Det begynt natt til idag, pcen og tven slo seg vrang. Jeg skulle ordne noe greier til broren min... Men nei, det funket ikke.. Måtte reise på butikken og kjøpe nytt program. Kom hjem, VISTA!! Fa**! Det skal jo være XP! Jaja, har jo annen data med xp. Ok, greit. Installerer: "CD-key invalid" Den hadde visstnok blitt brukt før?! Avinstallerer.... installerer på nytt... Funker det? Nei. Og her sitter jeg.. Sur som en sitron og holder på å kaste både pcen og meg selv ut vinduet!!!! Tror jeg burde ta meg en pause. "Relax, don't do it"
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Skrevet 1. juli 2011 Nei "stakkars" deg.. Håper virkelig dette er et tulleinnlegg! Er da folk som sliter mer i hverdagen med langt mere alvorlige problemer. Kjenner jeg rett og slett blir litt provosert over at du syter over "problemet" ditt. Med tanke på overskriften i innlegget tenkte jeg at dette måtte være noe skikkelig triste greier.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #6 Skrevet 1. juli 2011 Beklager;) Jeg sliter med angst og har noen diagnoser. Samt sliter litt med sinne.. Dette er bare noe jeg syns var slitsomt idag, som faktisk har gjort meg lei meg. Såpass lite som skal til når jeg blir sliten. Beklager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå