Gå til innhold

Hva hadde du IKKE spist dersom du var utsultet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hvor sulten jeg var hadde jeg ALDRI fått i meg:

Krabbe

Kaviar

Oliven

Sild

Rakfisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde vært veldig sulten ville du spist både biller, gress og bark, tro meg.

Skrevet

Haha, rakfisken kan jeg forstå, men kaviar og oliven?

Jeg orker ikke tanken på hvalkjøtt. Har smakt, aldri igjen! Som å tygge tran, æsj!

Skrevet

Biller, gress og bark; ja takk. Men det overnevnte vil rett og slett ikke ned i magen.

Skrevet

Hest, spiser ikke bestevennene mine.

Skrevet

Er omtrent altetende men

oliven

&

hvalkjøtt

spiser jeg ikke!

Skrevet

Hadde ALDRI tatt i mark, snegler, slanger, orm osv...

Skrevet

Hvis jeg var utsultet, så er nok mennesker det eneste jeg hadde holdt meg unna;)

Skrevet

Dere vet ikke hva sult er!

Jeg hadde spist venninna mi dersom det var det som måtte til for å overleve. (Dersom hun allerede var død da vel og merke, jmf Alive filmen)

Skrevet

Utsultet og avmagret og døden nær, tro meg vi hadde alle mann spist det som kunne tygges og som ga metthetsfølelse i magen, om det omså hadde vært insekter. Ikke oliven og hvalkjøtt? Tror vi har det så altfor godt her til lands.

Skrevet

surstrømning tror jeg bare ville fremkalt brekninger hos meg, uansett hvor sulten jeg enn var..

Skrevet

Igjen; i filmen Alive spiser de rått menneskekjøtt som var blitt bedervet, så jeg tror surstrømmingen hadde glidd ned.:-)

Skrevet

00:48 - jeg tror det kun er vi som ser det poenget ;o)

Skrevet

Ja, jeg tror heller overskriften skulle vært "Hva fremkaller brekninger hos deg?" Forøvrig ser jeg ofte at vi er veldig enige om mange ting, selv om jeg velger å ikke gi meg til kjenne her inne...

Skrevet

Nå vet jeg heldigvis ikke åssen det er å være utsultet, så det klarer jeg ikke sette meg inn i... Men tre ting jeg ikke klarer å få ned er kamskjell, oliven og rogn....grøss...

Skrevet

Hos meg er det blodpølse, blodpannekaker, gammelost, fiskeøye, østers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...