Gå til innhold

Till alle dere fantastiske damer på Bim!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle damer og jenter som jeg haft den æren å bli "kjent" med her på Bim under vintern og våren; jeg vil passe på og si tuuuuuusen takk for følge før dere alle har født! Juliklubben, som jeg hørte til lenge, begynner jo så smått å forsvinne herifra nå.....:) Og August ligger ikke langt unna!

Det har vart så godt å ha dere her, lese alle innlegg og dele gleder og morsomme historier, bekymringer og faktisk sorger også (nå går mine tanker til Agathe, Ays73, for de som husker hva som skjedde..)

Det har vart en lang og spennende reise, med mange utfordringer underveis. Fra usikkerheten med mange spontanaborter i begynnelsen, gjennom kvalmehelvetet, til å kjenne liv for første gang, å vente på at magen skulle begynne å vokse, kynnere på rekke og rad og nå murringer og tegn på fødsel med alt hva det innebærer.

Vi har gjort en FANTASTISK jobb, allesammen!! Tenk at vi kan lage liv, er det ikke helt underbart å tenke på.:)

Jeg skal altså ikke sjekke ut herfra riktig enda, men ville så gjerne si tusen, tusen takk for følge, støtte, latter, humoristiske infallsvinkler og kloke ord:) mens vi enda er her:) Jeg kommer å savne dere.

Klem!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-)

Men vi "sees" jo kanskje på småtroll også da!

Skrevet

Aha, er det der man kan "henge" etterpå.:) Logget meg helt ut etter sist fødsel jeg, så jeg har ikke tenkt på det en gang - må inn å se hva det er for noe:)

Skrevet

kjempe fint innlegg :)) tenker samme som deg at det blir litt vemodig for selv om vi ikke kjenner hverandre personelig føler jeg at jeg kjenner dere litt for vi har delt alt fra bekymringer, sorger, gleder, merkelige spørsmål og mye latter sammen :))

så tusen takk til alle sammen og lykke til videre så satser jeg på at alle får en fantastisk fødsel og barsel tid:))

klem :)

Skrevet

Takk i like måte! :-)

Tar ingenting for gitt med svangerskapet (særlig ikke etter "påminnelsen" til Ays73...) så føler meg kjempeheldig som har kommet så langt som dette! Det er fantastiske ting vi har fått til, så langt! Bittesmå liv, som en gang skal bli store.

Har først idag begynt å vaske alt babytøyet vi har fått og arvet og det er helt surrealistisk alt sammen. At det som en gang var en liten spire skal inn i disse klærne! Vi er superheldige! Håper alle er klar over det.

Lykke til videre til deg også Anna75 - og alle dere andre!

(Selv kommer jeg nok til å henge litt videre med på Småtroll, tror jeg. Hvis jeg får tid. He he! Har fortsatt mye igjen å lese og lære, som førstegangsmor.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...