Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Fortsatt over en uke til termin og folk spør hele tiden om babyen er kommet eller om det skjer noe og at jeg må gi beskjed så snart jeg kjenner noe er pågang.. Har fram til i dag svart fint, at nei her skjer ingenting ennå, men at jeg skal gi beskjed når babyen er kommet. Folk har fortsatt ikke sluttet og spør og i dag sa hormonenen mine ifra. Folk har fått følgende beskjed: Jeg har ingen meldeplikt, og de siste jeg har tenkt og gjøre når ting begynner og skje er og ringe rundt til alle og fortelle at nå skjer det. Folk skal få beskjed når ting har skjedd og jeg orker og begynne med det. Har sikkert gjort sånn at ingen vil ha beskjed nå, men nå kan jeg vert fall nyte tiden frem til babyen kommer uten mas!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Skrevet 1. juli 2011 Bra gjort HI Du har jo ikke noen meldeplikt til noen, kanskje til BF da såklart, men det er noe helt annet!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 Skjønner deg godt! Fikk svake rier for 3 uker siden og sa da ifra til foreldrene mine som skal være barnevakt for å si at det kunne være vi kom opp. De klarte da å rundt til hele slekta som har mast daglig siden. Har termin i morgen og jeg har skrudd av telefonen og holder meg unna facebook. Blir så irritert av alt maset. De forstår tydeligvis ikke at det er slitsomt å måtte svare på 15 meldinger om dagen fordi ALLE vil ha oppdateringer. Og svarer man ikke på melding med en gang så er vi tydeligvis på fødestua. Har ei svigermor som klarte å si at nei nå var det like før jeg måtte ringe føden å høre om dere var der. Fordi vi ikke svarte de første 10 minuttene. Synes det blir for dumt. Så nå kjører vi bare dattera vår opp dit når det skjer og ber de vennligst holde kjeft så vi får fortalt den spesielle nyheten om at lillesøster har kommet selv.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Skrevet 1. juli 2011 Ja, det blir fort mas, og hvem lker vel mas? Det er lov å si fra og kan aldri forestille meg at noen tar seg nær av det. Men det er nå godt at folk tenker på deg og lurer på hvordan det går, men man blir lei de samme spørsmålene hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #5 Skrevet 1. juli 2011 Tenkte det samme jeg også, men når jeg tenker tilbake på det så savner jeg sååå den tiden. Hvor de maste og ventet samtidig som jeg var utålmodig og gledegruet meg. Neste gang skal jeg ikke irritere meg, men nyte det som skjer for man vi alltid savne den tiden. Nå elsker jeg å gå gravid og å føde da
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #6 Skrevet 1. juli 2011 Ja, fy. Tenk så onde folk er som viser at de bryr seg med å spørre. Skjerp deg!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #7 Skrevet 1. juli 2011 Bra jobba! Det er ingen andre enn deg og mannen din som trenger å vite noe. Jeg skrudde av lyden på tlf den dagen jeg ble lagt inn på sykehuset, så fikk folk bare ringe og sende så mye sms'er de bare vil. Lykke til! Uten mas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå