Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg 193 kr... Med 80% stilling. Hva er det som er vanlig?

 

Jeg er ikke ute etter mnds-lønna, men hva er det folk har i timen?

Bare lurer litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri tenkt over, egentlig. Men hvis jeg tar lønna mi og deler på 1800 t/år (tror det er sånn ca det man skal jobbe i 100% stilling..?), så blir det 260 kr /t

Skrevet

jeg tjener 158,95 i timen og har en årslønn på 299.815,95,-

Skrevet

206 kr timen, er sykepleier med 8 års ansiennitet.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Iflg. kalkisen: 231.

Skrevet

Wow, Jobber du privat eller offentlig? Er selv sykepleier og har 8 års ansiennitet, men en timelønn på litt over 180 i timen. Det vil si en grunnlønn på 340 000 året.

Skrevet

209 kr timen.

Faglært innen bransjen men jobber nå administrativt

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke helt. Om jeg deler årslønn på 1950, som er vanlig, så blir den på ca 214 kr. Men dersom jeg tar vikartimer på skolen utover stillingen min, så får jeg en veldig mye høyere timelønn + 50% overtid på det igjen og kan få opp mot 490 kr for en time.

Skrevet

og 221 kr i følge kalkulatoren. Nå er jeg enda mer forvirret, hehe...

Skrevet

Har 300 kroner timen jobber hos privat sykepleiebyrå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...