Gå til innhold

14000 en uke i danmark...2 voksne og et barn....er det for lite???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hva dere synes.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde sikkert gå bra det:)

Skrevet

er du gal?? altfor lite.. blir ikke mye kjekk ferie på dere da... jeg hadde aldri reist med så lite da hadde jeg droppa det

Skrevet

jeg er ganske sikker på at det er mer enn nok!!!!

vi hadde sikkert klart oss, og hatt det veldig bra, på halvparten!

Skrevet

Hørtes lite ut, Vi hadde 25 000 2 stk 4 dager i Amsterdam og var blakke når vi kom hjem, da var opphold og reise til og fra betalt..

Skrevet

jeg håper for guds skyld at du kødder nå. i motsatt fall så vil jeg anbefale deg å gå over ditt eget forbruk. 14000 på ei uke, det tilsvarer 2000kr. dagen og det skal godt la seg gjøre å klare det dersom man ikke legger opp til det!

Skrevet

og familieferie er litt annet enn en heisatur til amsterdam med kjæresten eller venninna. lett å regne ut hva dere brukte de 25tusen på.

Skrevet

vi tenker 30000 på en uke i danmark , men vi er 2 voksne og 3 barn . skal i 3 parker og shopping :-)

Skrevet

som lommepenger eller for hele oppholdet (inkl. overnatting)..

Som lommepenger og matforbruk tror jeg det er mer enn nok, men om det skal dekke overnatting også ville jeg sett det ann hva du står igjen med. Du må også finne ut av koke/stekemuligheter, for om dere skal spise ute hver dag kan det bli dyrt.

Skrevet

Vi brukte 20.000 på 4 dager i fjor. 2 dager i legoland og 1 dag i sommerland.

Vi spiste lunch og middag ute hver dag. I parkene gikk det penger til drikke og is og div. Vi hadde en flott ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...