Gå til innhold

Ailo Victor er født :)


Mamma`n til Will& Ailo

Anbefalte innlegg

Han ble født 30.06.11 kl 01:35 , 4174 g og54 cm lang . 18 dager før termin . Så det var en stor gutt :) Fødselhistorie kommer senere . Masse lykke til med fødsel alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oisann - det var virkelig en stor gutt! Hadde egentlig termin samme dag som meg du da.. Snik! ;) Jeg vil også ha lillebror ut! Gratulerer i fleng - kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gutten. Det virker som det går gått fint, siden du alt er på nett. Kos dere masse sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!:-D Gleder meg til å se Ailo på dib-treff en gang i august :P Tenker meg du er glad for å bli kvitt alle plagene framover nå. Kos dere alle 4 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var de sikre på at terminen var riktig?? Høres helt rart ut at han var såååå stor og født 18 dager før termin!! Tenk hvor stor han hadde vært hvis du hadde gått til termin! WÆÆÆÆ!!!! ;P Uansett, masse gratulerer med vel overstått! Kos deg masse i tida fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!

Ja det var en stor gutt med tanke på at du fikk han 18 dager før tiden.

Er spent på str på han/hun som skjuler seg her inne, jordmoren tror det blir en stor/lang baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Gratulerer så mye! :D Hva skjedde siden det ble så tidlig? Uansett så er det jo ikke for tidlig, håper alt gikk fint! Gleder meg til å lese fødselshistorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen :) Jeg er helt sikker på termin , jeg hadde svskapsdiabetes derfor er han så stor .Er et lite matvrak vi har fått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gutten!!! håper alt gikk bra??? :-)

Jeg kjenner at jeg er bittelitt misunnelig, jeg vil også være ferdig og ha det herlige resultatet i armene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...