Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Har bestilt en vare som kommer i minipakke i postkassa mi, å nå står det på posten at den ble videresendt fra oslo (bor i vestfold) kl 22:26 i går kveld, å at den er underveis. Når tror dere den er i postkassa mi da? Hehe, mvh.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Skrevet 1. juli 2011 Jeg ville håpet på at den kom i dag, men regnet med at den kommer i morgen.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 Hehe så den kan komme på en lørdag også altså!! Tusen takk for svar:) Hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå