Gå til innhold

Neida, JEG har blitt en av de dere forakter mest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å slutte fullstendig å røyke, selv om jeg snart er to måneder på vei... Har røyket to-tre røyk om dagen den siste uken, etter å ha sprukket... Ingen her hjemme vet det, ingen på jobb, og ingen av veninnene mine.... Skammer meg dypt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobb videre med å slutte helt du. Veldig bra for deg selv å slutte også vet du ;p.

Klem

Skrevet

Jeg røyka et par om dagen lenge... Var ikke en av de som greide å slutte på dagen for å si det sånn. Det hjalp at jeg plutselig fikk svangerskapskvalme;))

Uansett fortsett å prøv!;) Hvis man tenker at i dag skal jeg røyke den røyken som er viktigst for meg, så stresser du ikke så mye med det.

Veit at man blir mer røyksugen hvis man ikke skal eller kan;)

Jeg også skammet meg, for hadde alltid trodd at det ville bli "piece of cake" å slutte den dag jeg ble gravid...... Men den gang ei.

Husk at alt hjelper, 1 mindre røyk i uka hjelper. Jeg snakket mye med legen min som hjalp meg ved å si at jeg ikke skulle stresse så mye med det. Er gjerne vanskelig å slutte når man kanskje ikke har sett, eller kjent liv enda. Jeg greide i hvertfall å slutte etterhvert og alt har gått bra;) Fortsett med å prøve og ikke vær veldig hard mot deg selv, for da er det faktisk sånn at man blir mer sugen!(trøste seg selv).....

Lykke til

Skrevet

Fortsett å holde det sjult, for alle!! Du klarer det nok tilslutt! Blir for dumt å røyke slikt i smug, og 2-3 røyk om dagen er nok bedre enn hva du røykte før?

Jeg er overbevist at om du ikke klarer å slutte før barnet begynder å sparke, klarer du det når du kommer dit :) Lykke til :)

PS! Jeg brukte røykeplaster første ukene. de anbefaler det ikke, men innrømmer det er MYE bedre enn selve røyken. Jeg slutta på denne måten i løpet av tre uker :D

Skrevet

Du er kjempe flink, du har jo trappet ned masse!! Dette klarer du!:)

Skrevet

Neida. Det skal langt mer til før jeg føler forakt for et medmenneske. De heftigste følelsene jeg klarer å oppdrive er sympati. Ikke la skam ødelegge for graviditeten din. Vær stolt av at du har kuttet ned røyken til et minimum, og ha troen på at du en dag vil kutte den helt. Plutselig en dag er du klar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...