Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Samboer og jeg har et barn sammen(nettopp blitt 1 år), han har 2 fra før. Særlig den minste gutten hans(på 5 år) har vært litt små-sjalu siden vi fikk baby sammen. Vi har prøvd fokusert veldig på de 2 andre guttene hans, tatt dem med på ting uten baby, både han og jeg...jeg prøver å rose dem når de leker med babyen og lar dem delta i stell når/om dem vil... Han på 5 år gjør stygge ting mot barnet vårt når han tror vi ikke ser og jeg vet ikke helt vhordan jeg skal "bære meg åt"...vil ikke være den frekke stemoren heller, men far overser det meste for de er så sjelden her og han vil også bare være snill.... Men nå er det slik at jeg tør ikke la barnet vårt være sammen med bare far og hans 2 barn for far følger ikke med og det vet de...og det synes jeg er litt kjipt, må jo ha han med inn på badet om morgenen når jeg skal dusje og ordne meg også... noen tips?håper ikke jeg virker overbeskyttende, for det føler ikke jeg selv er...vil bare bli kvitt den sjalusien og at alle kan være lykkelig og glad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå