Gå til innhold

Foreldrepenger.. Noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg til et NAV kontor å søke eller kan jeg søke på nettet? Hva lønner seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må levere inn søknaden ved ditt lokale NAV-kontor eller sende den i posten (jeg leverte den inn personlig og fikk kopi stemplet med "motatt" og dato så de ikke kunne si at jeg ikke hadde søkt)

Skrevet

Tusen takk for svar! Er ikke lett å vite alt man må gjøre.. Da stikker jeg på mitt lokale NAV kontor til uka =)

 

 

Skrevet

Du må lever søknaden til NAV. Mulig du finner søknadsskjema på nettet. :)

 

Permisjon med 100% lønn lønner seg. Selv om permisjonen da blir kortere, blir utbetalingen samlet sett større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...