Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Må jeg til et NAV kontor å søke eller kan jeg søke på nettet? Hva lønner seg?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Du må levere inn søknaden ved ditt lokale NAV-kontor eller sende den i posten (jeg leverte den inn personlig og fikk kopi stemplet med "motatt" og dato så de ikke kunne si at jeg ikke hadde søkt)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Tusen takk for svar! Er ikke lett å vite alt man må gjøre.. Da stikker jeg på mitt lokale NAV kontor til uka =)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Du må lever søknaden til NAV. Mulig du finner søknadsskjema på nettet. Permisjon med 100% lønn lønner seg. Selv om permisjonen da blir kortere, blir utbetalingen samlet sett større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå