Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Vi skal kjøre nedover i Europa i sommer, og nå holder jeg på å skrive pakkeliste. Noen som har noen tips til ting vi bør ha med? Vi er to voksne og tre barn...
Rosepus™ Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Om dere skal bo i telt og på campingplass, så savnet iallefall vi en balje til å vaske kopper i og ei bøtte til å legg klær i bløt. Vet aldri hva vaskene på campingplassene er brukt til før deg. Så fint vær som det var så tørka jo klærne så fort at hadde egentlig ikke bruk for mer enn 1/3 del av klærne vi hadde pakket. Og klessnor, det hadde ikke vi med..skal pakkes neste gang! Vær obs på at i noen land krever politiet at dere gjør opp bota på stedet, se naf.no, vi la eurosedler i reservehjulet i alle fulle fall. Slapp heldigvis bot da. Laptopen var med, den brukte vi til å bestille neste overnatting. Kosta et par euro å kjøpe internett pr natt på de campingplassene vi lå på. Ellers følte vel vi at vi hadde med alt bortsett fra komfyren... vet ikke hvor aktuelt dette er da jeg ikke vet om dere skal campe eller ikke..
Rosepus™ Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Om dere skal bo i telt og på campingplass, så savnet iallefall vi en balje til å vaske kopper i og ei bøtte til å legg klær i bløt. Vet aldri hva vaskene på campingplassene er brukt til før deg. Så fint vær som det var så tørka jo klærne så fort at hadde egentlig ikke bruk for mer enn 1/3 del av klærne vi hadde pakket. Og klessnor, det hadde ikke vi med..skal pakkes neste gang! Vær obs på at i noen land krever politiet at dere gjør opp bota på stedet, se naf.no, vi la eurosedler i reservehjulet i alle fulle fall. Slapp heldigvis bot da. Laptopen var med, den brukte vi til å bestille neste overnatting. Kosta et par euro å kjøpe internett pr natt på de campingplassene vi lå på. Ellers følte vel vi at vi hadde med alt bortsett fra komfyren... vet ikke hvor aktuelt dette er da jeg ikke vet om dere skal campe eller ikke..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Vi skal ikke campe, skal overnatte på hotell. Glemte helt å skrive det... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå