Gå til innhold

aktiviserer dere barna hver dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

eller klarer de å underholde seg selv? Mine kan fint leke sammen og hver for seg noen dager uten å kjede seg, mens nevøen og niesen min ikke kan klare seg selv i en halvtime... Hvordan er det hos dere og hvordan bor dere?

Selv bor vi på gård.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt på 6år aktiviserer seg selv. Som regel sammen med venner, men ikke med meg:)

4 -åringen har ingen venner i nærheten og krever mer av oss foreldre. Slitsomt for meg, mens hans far egentlig har stor glede av det.

Vi bor i et nyere boligfelt.

Skrevet

Vi bor også på gård og har barn om aktiviserer seg selv om ikke vi finner på noe. De er 4 og 6.

Skrevet

mine er 5 og 7, glemte å opplyse om det:-) Men de var ikke gamle før de ble selvstendige i så måte.

 

HI

Skrevet

Har 1 barn og jeg aktiviserer henne og leker med henne hver dag, men ikke hele tiden og hun klarer fint å finne på ting selv (hun er 15 måneder).

 

Bor i et lite byggefelt på landet. Ingen andre barn i nærheten.

Skrevet

Nei. De er 3 og 5 år og aktiviserer seg selv.

De er for det meste ute.

 

Er det bare 3-åringen og meg så krever hun litt mer av meg. Hun har problemer med å finne på ting uten storebror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...