Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 eller klarer de å underholde seg selv? Mine kan fint leke sammen og hver for seg noen dager uten å kjede seg, mens nevøen og niesen min ikke kan klare seg selv i en halvtime... Hvordan er det hos dere og hvordan bor dere? Selv bor vi på gård. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Min gutt på 6år aktiviserer seg selv. Som regel sammen med venner, men ikke med meg:) 4 -åringen har ingen venner i nærheten og krever mer av oss foreldre. Slitsomt for meg, mens hans far egentlig har stor glede av det. Vi bor i et nyere boligfelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Vi bor også på gård og har barn om aktiviserer seg selv om ikke vi finner på noe. De er 4 og 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 mine er 5 og 7, glemte å opplyse om det:-) Men de var ikke gamle før de ble selvstendige i så måte. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Har 1 barn og jeg aktiviserer henne og leker med henne hver dag, men ikke hele tiden og hun klarer fint å finne på ting selv (hun er 15 måneder). Bor i et lite byggefelt på landet. Ingen andre barn i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Nei. De er 3 og 5 år og aktiviserer seg selv. De er for det meste ute. Er det bare 3-åringen og meg så krever hun litt mer av meg. Hun har problemer med å finne på ting uten storebror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå