Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Billy?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt på navn til spiren vår også dukket plutselig dette navnet opp for oss, og vi liker det egentlig begge to. Bare litt uvant, så tenker fremdeles.

Har du evnt tips til andre engelske/amerikanske navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billy er vel strengt tatt ikke et navn, men et kallenavn fra hovednavnet William. Selv synst jeg det høres mer ut som et hundenavn. "Billy, det er middag" - hadde du ropt dette i mitt nabolag ville jeg nok spurt om du lette etter hunden din.

 

Bibelske navn passer godt både Norge og England. Selv har jeg en David.

Skrevet

Bibelske navn er for oss helt uaktuelt.

 

Andre forslag noen?

HI

Skrevet

Nå stammer de fleste navn fra bibelen da.

 

Edward

Eric

Philip

Noah

Oliver

Alexander

Christian

Christopher

Carl

John

Johannes

 

Om du ikke ønsker noe bibelsk hadde jeg gått for norrønt, men da er det jo ikke mye engelsk i bildet.

 

Skrevet

liker ikke .var en psyko her som ble kalt det.

i samme gruppe som Jimmy,Ronny,Johnny

Skrevet

Jeg liker det som jentenavn, men ikke som guttenavn.

Skrevet

Kunne ha kalt hunden min billy.. eller katten min .. billy betyr katt forresten på indisk.

Skrevet

George, Edward og Charles er vel ikke bibelske navn?

Er litt usikker på Jack.

Skrevet

Hevdes det i et innlegg her at Eric, Edward, Carl og Oliver er bibelske navn? I tilfelle mener jeg det ikke stemmer. Enhver kan slå opp navnene i wikipedia eller andre steder på nettet.

Christian er forsåvidt ikke et bibelsk navn, men det betyr kristen. Det samme gjør "Kristin" og trolig også "Kirsten".

Skrevet

Tenker på IKEA med en gang :P BILLY bokhylle til ny lavpris :P

Skrevet

Not so much. hva med Casper?

Skrevet

Hesten til venninnen min het Billy, så jeg ville ikke valgt det. Men om dere liker det må dere jo velge det! Kan ikke høre på alle andre, da hadde ingen barn hatt navn, det er jo alltid noen som ikke liker navn som blir foreslått her inne...

 

Vi har vurdert Tim, etter bestevennen min Timothy som døde for et par år siden. Og det finnes sikkert mange som ikke liker det, men det driter jeg i!

Skrevet

Bokhylle fra IKEA.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...