Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Nei, men var veldig kvalm da smertene stod på som verst. Brakk meg og måtte ha et pussbekken tilgjengelig. Jm sa det var vanlig å bli kvalm når smrtene ble intense.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Skrevet 30. juni 2011 Ja, mange ganger. Endte med hastesnitt. (ikke fordi jeg spydde da;)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #9 Skrevet 30. juni 2011 Nei, men var kvalm. Truet flere ganger med at jeg skulle spy.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #11 Skrevet 30. juni 2011 ja,under siste fødsel.Av smerte,brukte ikke smertestillende eller lystgass.
Tante Blås Squaw Skrevet 30. juni 2011 #12 Skrevet 30. juni 2011 Under de to første fødslene måtte jeg rope på elgen rett før vannet gikk.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #13 Skrevet 30. juni 2011 Spydde som en gris av smerter under åpningsfasen.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #14 Skrevet 30. juni 2011 Nei! Har født 3 barn - på naturlig vis.. Vondt så klart, men uten oppkast! Takk og lov for det..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #15 Skrevet 30. juni 2011 Nei, var ikke kvalm. Hadde bare vondt. En reagerer jo ulikt på smerter generelt, og noen blir kvalme og spyr av det. Sånn har ikke jeg det, heldigvis. Nok med smerter, syns jeg
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #16 Skrevet 30. juni 2011 Jepp. Tre fødsler, hvorav to lette og morsomme, men førstemann var lang og tung od vond. Spydde på anestesilegen og jordmor rett før jeg fikk epidural. Hva er det med disse knøtt små begerne til å spy i da??? He he he
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #17 Skrevet 30. juni 2011 Ja, men kun fordi de presset på meg den forbaska lystgassen gang på gang selv om jeg sa i fra om at jeg ble kvalm av den..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #19 Skrevet 30. juni 2011 Ja, jeg har vært igjennom tre fødsler og har spyd hver gang. Jeg kastet opp under åpningsriene. Jeg var forresten skikkelig overrasket første gang. Det falt meg ikke inn at det kunne skje under en fødsel.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #20 Skrevet 30. juni 2011 Ja, men jeg kaster opp veldig lett. Bare å få mensen det så kaster jeg opp...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #22 Skrevet 30. juni 2011 Første gang ble jeg kvalm, men roet litt ned på lystgassen så da gikk det over. Andre gang spydde jeg magesekken helt tom og enda litt til. Og selvfølgelig samtidig som verdens jævligste åpningsrier som gikk i ett uten pause. Tror kanskje det var værre enn pressriene.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #23 Skrevet 30. juni 2011 Ja under fødsel nr 1. Spydde opp alt, fikk ikke i meg annet enn isbiter - alt annet kom opp. Det var forferdelig...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #24 Skrevet 30. juni 2011 Ja, det gjorde jeg. Rett etter at jeg hadde fått klyster. Fikk karret meg inn på badet og kastet opp med den største kraft jeg noensinne har opplevd. Det kom ut av munnen og nesa samtidig. Jeg fikk ikke puste. Samboeren min ler og sier strålene som kom ut fra nesa så ut som kjølevannet fra en båtmotor... Så, der stod jeg da, doen var nedspydd, og jeg måtte bæsje! (hadde jo akkurat fått klyster).... Huff... det var fælt.. Men, kastet ikke opp flere ganger. Vet ikke om det hadde noe med klysteret å gjøre jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå