Gå til innhold

Hvor lang tid bruker man gjennom Oslo i morgen?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vet ingen har et spesifikt svar altså, men sånn ca hvor lang tid tar det å komme seg fra ene siden og ut til Gardermoen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når på dagen ? Om du drar midt på dagen vil jeg tro det går rimelig greit. Trafikken ring 3-økern-ulven og nordover gikk i allefall greit i stad. Ettermiddagsrushet tipper jeg drar seg på rundt kl 14. Statens vegvesen anbefalte forresten på nyhetene i går at man beregnet 1,5 til 2 timer ekstra tid enn hva man vanligvis ville brukt. Er jo bedre henge litt lengre på gardermoen :D

Skrevet

I bil? Fra hvilken kant?

Midt på dagen er ikke noe problem, men det er litt umulig å anslå hvor lang tid det tar uten å vite hvor du skal kjøre fra.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer sørfra, og skal til Gardermoen. Alternativet er å kjøre om Hønefoss, men der er jeg absolutt ikke kjent...

Regner med å være ved Oslo i 15tiden, og skal rekke et fly som går 18:20....Kjører bil, ja :)

Skrevet

Det er rush, og med alt tøyset nå kan du fort ende med to timer pluss gjennom byen. Med uflaks, that is - ellers går det jo fint.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hmm... ja. Pokker da. Får ikke reist noe før fra jobb heller, ikke noe å snakke om hvertfall.

Får vel snirkle meg gjennom Hønefoss da.. Men takk for svar!

Skrevet

kJØRER du rv35 gjennom hønefoss bruker du ca 2t og 10 min fra drammen. Er du i oslo kl 15 er det rush. da ville jeg hvertfall tatt ring 3 til sinsenkrysset og rv4 opp til gjelleråsen og ut på e6 derfra. for køen står hvertfall opp til karihaugen kl 15.på en fredag.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åkey. Men der er det ikke kø nå? Eller er det sånn at alle tenker at de kan kjøre der for å slippe å kjøre via oslo? Jeg er så utrolig dårlig kjent der, og livredd for å kjøre feil...Jeg kan ikke begynne å kjøre av og inn på ring3, nærmeste jeg har kommet å kjøre I oslo er å kjøre helt alene til Kampen. Thats it! :)

Men takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...